Gânduri scrise · Jurnal · Vise Şi Oglinzi

M-am hotărât: fug cu circul!

Citind anunțurile pentru locuri de muncă dintr-un ziar local, am dat peste unul chiar interesant:  „Angajez fete pentru circ. Relații la tel. **********”.  Oare, asa se fac angajările şi la circ, prin anunț? Aveam impresia ca circarii provin toți din aceiași familie, sau sunt foarte apropiați (poate asta promovează media). În plus, îți trebuie ani de antrenament….

Eh, trecând peste aceste prejudecăți, şi după îndelungi reflecții m-am hotărât: CE CARIERA E MAI FRUMOASĂ DECÂT CEA DE CIRCAR? Te plimbi peste tot şi ești plătit pentru asta, lumea te aplaudă şi unii chiar te admiră pentru acrobațiile sau giumbuşlucurile pe care le faci, asta în cazul în care nu îngrijești animalele (bine, un iubitor de animale nu ar avea probleme). Şi să nu uitam de hainele fistichii… Paiete, sclipici, culori – ce diferență sunt între hainele lor şi cele ale piţipoancelor? Şi sincer, decât piţi, mai bine la circ.

Deci m-am hotărât: plec în lume cu circul!!! Voi fi regina trapezului, voi face salturi în aer, publicul mă va iubi! Sau mai bine mă voi face dresor de animale… lei, tigrii, crocodili, toți vor fi intrigați cum de eu (aşa firava) pot stăpâni bestii! Sau mă voi face magiciană, seară de seară voi face să apară în faţa publicului un stol de fluturi în culori de nedescris, voi înfige săbii în asistentul meu care nu va păți nimic, toți vor fi muti de uimire! Sau mai bine clovn, să îi fac pe toți să râdă fără încetare! Sau voi jongla, pentru că am ceva experienţă – deja jonglez cu cuvinte, deci deja știu cum să impresionez publicul cu asta.

E clar: meseria de circar e foarte ofertantă! Ce atâta studiu??? Avem atâția oameni ce se vor culți, importanți pentru societate, care nu fac altceva decât circ  în fiecare zi… aşa că… Goodbye people, I’m running away with the circus!

Lasă un răspuns

