Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă · Poeziile mele · Vise Şi Oglinzi

N-ai fost în stare (antigen cu dl. Bob)

Ieri m-am regăsit foarte mult într-una din superbele poezii scrise de domnul Bob iar el m-a provocat să scriu varianta feminină aşa că iat-o (cu câteva mici modificări)… A, şi să nu uit, până să încep trebuie să le urez „La Mulţi Ani!” sărbătoriţilor. Acum iată varianta mea…

Încet, încet

S-au strâns

(știu)

Dacă mori

Notarul

Mi le va da

O să râdă lumea

Aflându-mă moștenitoare

Doar peste gânduri

(când averea ta e atât de mare)

Ştiu:

N-am să le pot schima

Nici măcar

Pentru

Un Pepsi

Dar e lumea lacomă

Nu le va vedea

Sclipind

Ca aurul

Ci cenușii

prăfuite

Şi pe alocuri crăpate…

Dar uneori,

Gândesc,

Nu cumva

Vor fi aşa în realitate?

Căci tu

Nu ai fost în stare

Nici măcar

Să spui

Un simplu

Plec,

Iar eu

Mă aștept

Să  moștenesc

Gânduri…

În fine…

Atunci când vei muri

Notarul

Mă va chema

Să-mi dea

Gândurile tale

Pe care

Abia atunci

Le vei așterne

Fără să vrei

Şi blestemând

Şi regretând

Că ai încetat

Prea repede

Călătoria

Alături de

Singura fată

Care te-a iubit

Pentru ce ești

Nu pentru ce vede lumea!

6 gânduri despre „N-ai fost în stare (antigen cu dl. Bob)

  1. Citindu-te, dragă fată, eu văd strălucind ca aurul, nu cenușii, gândurile tale, crăpate pe alocuri, pe acolo pe unde le străbate pârâiașul vieții, cu învolburările lui trecătoare.

  2. LL=large like… 🙂 multumesc pentru popasu’-ti amical la postu’ meu, sanatate, tone de inspiratie, un sfârsit de an cu mult soare si cer senin… 🙂 amicalement, Mélanie

Lasă un răspuns

