Gânduri scrise · poveşti scurte/momente imaginare

Necrofilă

Noi… „iubindu-ne”… Îmi înfigeam unghiile în spatele tău puternic şi te zgâriam cu disperare. Făceam asta fiindcă voiam să ajung la esenţa fiinţei tale  – să văd din ce eşti făcut, pentru că niciodată nu mi-ai arătat faţa ta adevărată!

Când am terminat de îndepărtat unul câte unul toate straturile tale, m-am speriat: sub unghii aveam numai carne moartă, iar tu… tu erai putred. Iar eu, orbită de iubire, ba nu, de pasiune, tot te vedeam frumos.

Oare, am devenit necrofilă vrând să te cunosc?

4 gânduri despre „Necrofilă

  1. Povestea asta imi aduce aminte de un bank
    Un tip moare si vin colegele sotiei la priveghi. Una din ele tot privind cu atentzie mortul observa o ridicatura in pantaloni. Mirata o intreaba pe vaduva- ce este draga ridicatura aia? . Ce sa fie ce sa fie , e un mort cu aia vie
    colega-Vai ce cruda soarta al meu viu si cu ea moarte!

  2. Cineva sună la uşa lui Bula. Deschide Bulă uşa şi vede pe preş o moarte mică, de vreo 15 centimentri înălţime, cu o mini coasă şi un parpalac mic şi negru. Bulă se face alb la faţă.
    – Stai liniştit, zice Moartea, am venit după hamster.

Lasă un răspuns

