Vise Şi Oglinzi

Toate suntem Miss

crown3_zps79162d49Nu consider că arăt rău (cine mă știe, poate confirma). Sunt mulțumită de înfățișarea mea fizică (deși știu că se poate mai bine). Nu am nici un fel de complex (nu am avut nici când aveam acnee). Ceea ce scriu acum, e pentru toate fetele care privesc televizorul şi simt că nu arată cum trebuie!

V-ați gândit vreodată cum arăta Drăguşanca înainte de operațiile estetice (nu că acum ar arată bine!!!). Şi serios ce e frumos la Nicoleta Luciu: fără straturile de machiaj e pur şi simplu banală, nu ma zic că arată total ciudat slabă-băţ şi cu sânii ăia mari (părerea mea)! Andreea Mantea are fruntea mare şi ochii asimetrici.Tonciu are o bârnă bună de folosit la olimpiadă. Sânzi zici că e o vrăjitoare sexy.  Şi lista poate continua, dar nu am timp (sau chef) să vorbesc despre toate (de fapt nici nu le ştiu pe toate), şi nici nu e intenția mea să vorbesc despre ele, sau să le denigrez, vreau

doar să arăt că şi ele au defecte…

Întrebați orice băiat/bărbat şi vă va spune că apreciază naturalul, nu plasticul, nu straturile făăăăăărăăăă număăăăăăăr, fără număr, fără număr de fond de ten! Toate avem defecte, şi asta nu ar trebui să ne complexeze. Nu  trebuie să stăm „încordate” pentru a le ascunde. Defectele ne pot face să părem interesante, acneea se vindeca, poziția corpului se corectează, dacă ești grăsuță poți slăbi şi între timp, cu hainele potrivite poți arăta chiar bine, dacă ești prea slabă (şi ai ajuns aşa din cauza lor, nu?) poți să mai pui câteva kilograme fără să te simți vinovată!

Dar până la urmă, ăsta e exteriorul doar. Interiorul, dacă e frumos, ne luminează şi ne arată pe toate Miss! Aşa că șterge tristețea de pe faţă, machiază-te (cu gust şi măsură), aranjează-ţi părul, îmbracă-te cu ceva care te face să te simți frumoasă, sexy (sau cum vrei tu), zâmbește larg şi lasă lumea să te descopere aşa cum ești!

Fii tu si vei părea infinit mai frumoasă!

14 gânduri despre „Toate suntem Miss

    1. Nu mă interesează părerea unor astfel de persoane ca tine de altfel, duceţi-vă la un psiholog! Şi lasă-mi blogul în pace! D-aia eşti singur că ai mentalitatea asta de ….

Lasă un răspuns

