Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă

Drogurile mele

Sunt o narcomană, știu: drogurile mele sunt scrisul şi dragostea. Nu pot trăi fără nici unul din ele.

Scrisul e tutunul meu, mă liniștește, mă face să revin cu picioarele pe pământ, mă face să miros a serenitate.

Dragoste e ca un energizant. Fără ea nu pot funcționa – simt nevoia să mă simt iubită şi admirată de toate persoanele din jurul meu. Lumea mea roz şi dulce trebuie alimentată permanent de acest combustibil.

Sunt doar o „scrisomană” obsedată de dragoste în cea mai pură şi sinceră formă!

32 de gânduri despre „Drogurile mele

  1. Inainte sa faci declaratii aici,io zic sa verifici daca figureaza pe lista de interdictii si combustibilul tau sa fie ecologic. Gurile rele spun ca unii vor ca tot ce produce fericire sa fie interzis

  2. same here, dear „illusion”… 🙂 textele mele sunt doar niste „scrisaturi”, pe când iubirea-dragostea – primordiale, prioritare, vitale… am zis! 🙂
    * * *
    un dimanche serein et une semaine ensoleillée – afar’ si-n suflet… 🙂

        1. Cineva spunea ca asta se ia de pe bagheta magica la fel ca in experimentul de la fizica cu electrostatica, daca mai tzineti minte. Adeca se rup bucatzele de hartie si se pun pe o masa Apoi se ia bagheta magica si se freaca de o blana de pisica Bagheta se incarca electrostatic si atrage toate hartiutzele. Cred ca asa si cu dragostea

            1. Dacă şi fizica e implicată e clar! Profu’ de fizică avea dreptate când ne spunea că linia dreaptă e cea mai scurtă distanţă dintre 2 puncte, dar cea mai lungă dintre 2 suflete…

Lasă un răspuns

