poveşti scurte/momente imaginare

Sevraj

Mă înec într-o supă alfabet. Dar supa are gust de apă de mare. Literele plutesc în jurul meu. Vreau să scriu!!! Dar literele sunt prea mari şi grele să le mut . Un val mă acoperă. Aud acel sunet specific apei care îți intră în urechi.  Ridic mâinile, dar nu știu să înot.. poate totuşi mă voi ridica la suprafață… Dar ceva se mișcă: cineva bagă lingura în supă. Totul se agită în jurul meu… Parcă sunt într-o furtună pe mare. Stânga-dreapta, dreapta-stânga… în faţă-în spate, în spate-în faţă…

Apele s-au liniștit… heeeeeeeeiiiii!!! Nu mă vezi! Ma vei înghiți… mai bine sar din lingură! Zbor… nu, cad! Simt cum castronul mă atrage din nou spre el. Dau din mâini ca din niște aripi… parcă m-am îndepărtat puțin… podeaua acestei bucătarii gigantice e acolo, jos, așteaptă să mă izbesc de ea. Cad în gol, iar golul acesta miroase a… Gucci… Gucci Guilty…

Uraaaaaaaaaaa!!!! Nu m-a zdrobit podeaua… Wow! Brusc am revenit la înălțimea mea, sau camera s-a micșorat? De ce e totul mov? Ba nu, e roz? Acum e verde? Şi de ce tot miroase a Gucci Guilty, ești pe aici, pe undeva? Nu, nu vreau să te văd! Îmi vreau agenda! Unde îmi e agenda să scriu?… Vreau să scriu! Vreau să scriu! Vreau să scriu! Vreau să scriu! Vreau să scriu! Vreau să scriu! Vreau să scriu! Vreau să scriu! […]Vreau să scriu! Dar cu ce? Poate să zgârii cu unghia pe perete, cum spunea Arghezi…

[..] Tragedie tipic feminină: mi-am rupt toate unghiile! Dar tot mai vreau să scriu!

23 de gânduri despre „Sevraj

  1. firar să fie… eu mi-am rupt o unghie şi acum voi fi nevoită să le tai pe toate ….
    măi Alice , cum ai nimerit tu în supa alfabet înloc să nimereşti într-o oglindă care să te arate mare şi celebră?
    sau poate cât a fost supa caldă ţi-a fost bine şi acolo. până au început să se agite… apele 🙂

    1. Era bine şi nu prea în supă… Deh, soarta 😦 Cu unghiile chiar aveam o problemă într-un timp mi se tot rupeau din cauza lipsei de calciu şi eu nici nu suport să le am mici, dar nici una mică şi restul aşa că… nu aveam de ales!

      1. eee, la mine se rup dacă le supun la adevărate torturi. adică sunt foarte tari :))). dar dacă le- am supus acum suport consecinţele.
        deci nu era tocmai bine în supă. bine că mi-ai spus, să nu mă aventurez pe acolo :))))

        1. Şi ale mele sunt tari, nu le tai decât după ce fac baie sau le înmoi ceva vreme în apă caldă. Dar am avut o perioadă în care datorita stresului şi alimentaţiei cam proaste la care se adăuga şi datul cu ojă de câteva ori pe săptămână deveniseră groaznic de moi. Noroc că au revenit.
          Nu era bine în supă, avea gustul ciudat, cred că puseseră prea multă sare de mi se părea mie că avea gust de apă de mare! Mai bine stai în lumea ta!

Lasă un răspuns

