Gânduri scrise · Jurnal

Lasă-mă să vomit! (Scrisoare de ne-iubire)

Dragul meu A,

Nu prea e bun acest început… mai bine tai şi pun urâtul meu A. Nici aşa nu e bine, pentru că aş minți, nu te urăsc, de fapt, nu meriți să îți nutresc nici cel mai urât şi mai murdar sentiment.

Şi cu toate astea, ha ha ha… ce slabă sunt, ştiu, las-o baltă, nu are rost! Nu meriţi, niciodată nu ai meritat! Voi vomita toata iubirea asta ce încă ţi-o mai port şi voi merge mai departe pentru că, nu-i aşa, timpul nu stă în loc pentru nimeni, chiar dacă sufletul meu stă… Urează-mi noroc, pentru că am multe de vomitat… şi nu cumva să vii cu lămâi sau pastile, că voi vomita pe tine! Să nu vii deloc să mă vezi, oricum nimeni nu îţi va deschide, iar eu voi fi prea ocupată să mă „rog la WC” şi asta dragul urâtul meu e o ipostază în care nu vreau să mă vezi 😛

Ştiu că te-am deranjat, dar nu o voi mai face!

Cu drag ură indiferentă,

Diana

11 gânduri despre „Lasă-mă să vomit! (Scrisoare de ne-iubire)

    1. A nu am stări, mi le provoc eu, tre’ să scap de el cumva! A… nu mai are rost să vorbim despre A 😦 deşi voi mai scrie despre el câteva postări, care le am aruncate în calculator şi nu vreau să rămână necunoscute doar din cauza lui!

Lasă un răspuns

