Poeziile mele · Vise Şi Oglinzi

La reine (versuri albe)

Tu rege, eu regină –
eu Marie Antoinette, tu Ludovic al XVI-lea;
ne hrăneam cu iubire şi beam pasiune –
în timp ce poporul ne privea
înfometat şi însetat

Off with our heads!
Donc

Nu…
nu vreau să îmi pierd capul
(şi la propriu)!!!
Abdic!
Ia coroana,
da-o cui vrei tu,
chiar şi unei piţipoance!

Decât regina ta fără cap,
mai bine o fată normală!

Decât să port coroana
iubirii tale blestemate,
mai bine port coroana
lumii mele interioare!

Decât să port stigmatul
unei iubiri dăunătoare,
mai bine singură
şi fără atâtea titluri de „onoare”!

7 gânduri despre „La reine (versuri albe)

  1. Domnisoare am zis? Poi inseamna ca am mult de alergat. Si pentru asta este o gluma tot sarata.
    Un tip pleaca la cautat de domnisoare asa ca in cantec. Si cauta el si cautaaaaa….. nimic. Il sfatuieste cineva sa caute la gradinitza…nimic. Incearca si la cresa. Acolo gaseste o domnisoara care itrunea criteriile lui. Ii spune ca o sa vb cu parintii ei sa ii dea voie sa ii poata satisface toate poftele: papusele de care vrea ea….bombonici,prajiturele ….tot ce isi doreste. O sa o dea la scoli alese ,o sa mearga in toate excursiile si cand o sa faca 18 ani o sa o ceara de sotie cu toate onorurile. La care domnisoara- auzi nenea si pana atunci nimic,nimic?

  2. Pingback: Cândva | Illusion

Lasă un răspuns

