Jurnal · La plimbare pe străduţă

Jurnal 18 ianuarie 2014 + O întrebare

575585_527856437252219_1563167743_ngândeam azi să scriu ceva, dar am zis că am scris prea multe lucruri triste săptămâna… şi până şi eu m-am săturat. Aşa că am decis să scriu şi eu o „pagină de jurnal” (de mult aveam în gând să fac asta) cum am văzut pe mai multe bloguri dragi sau pe unele bloguri noi pe străduţa mea care sunt sigură că îmi vor deveni şi ele dragi. Însă înainte am o întrebare pentru cei care se descurcă mai bine cu chestii de genul ăsta: cum pot face ca cineva să nu mai comenteze pe acest blog (e o persoană care mă tot deranjează cu vorbe urâte aduse la adresa femeilor încă de la postarea aceea în care menţionam diverse lucruri de care m-am sărutat). E de ajuns să îi marchez comentariile drept spam?

Buuun deci să începem cu jurnalul, zic!

Afară … e cam mohorât dar tot nu zici că e ianuarie! Sper totuşi să nu răbufnească iarna acum la sfârşit, îmi place vremea asta primăvăratecă (din ultimele zile, că azi e cam tomnatecă).

Mă gândesc la… nemurirea sufletului 🙂 la prăjituri, la disertaţie, la faptul că luni mă întorc la facultate şi nu am nici un chef :(, la cum îţi pot strica unii ziua (a se vedea în primul paragraf), la cine nu trebuie, etc., etc., etc.

Sunt recunoscătoare pentru… persoanele minunate care le am jurul meu 🙂

Din bucătărie… azi, stand-by, totuşi, mă aşteaptă un platou maaare de fursecuri. Mai vrea cineva? Am şi ciocolată caldă, cappuccino, cafea, suc 🙂

Citesc… bloguri + Dincolo de rău, dincoace de bine. Despre iubire de Aurora Liiceanu & Alice Năstase.

 

Ce mai meșteresc …  o poveste (ar trebui pus în ghilimele în cazul meu, până la urmă ce vroiaţi să meşterească o domnişoară ca mine? Să se apuce de tâmplărie?) dar e mai mult la stadiul de proiect şi mai „meşteresc” o lucrare de disertaţie (ăsta e un „meşteşug” boooooooooooooooooooooooooooring)

 

Ascult … mai multe, amestecate. Am un playlist pentru azi ce conţine: Vunk, Maroon 5, Pablo Alboran, One Republic, Passenger şi… să fie şi o notă discordantă – Vescan şi CIA 🙂

 

Unul dintre lucrurile mele preferate … să lenevesc 🙂

Ceea ce aștept/sper …  să pot zâmbi cu zâmbetul meu adevărat din nou!

25 de gânduri despre „Jurnal 18 ianuarie 2014 + O întrebare

Lasă un răspuns

