Gânduri scrise · Vise Şi Oglinzi

The Perfect Man (Boy) (From My Point of View)

Înainte de a începe lunga enumerare am să vă fac o mărturisire: sunt sapiosexuală (în caz ca are forma de feminin, în caz că nu – îmi cer scuze pentru greșeala de exprimare!). Asta înseamnă că mă atrag  persoanele inteligente, deci ca o primă caracteristica a băiatului ideal bifez inteligenta. Nu vreau un șoarece de bibliotecă, dar întotdeauna îl voi prefera pe cel ce va ști să mă excite şi intelectual!

Atenția la detalii e şi ea importanta. Micile gesturi care arată că îi pasă de mine, că mă protejează, etc. contează mult mai mult decât cadourile scumpe… De fapt, cel mai bun cadou îl reprezinta faptul că își face timp pentru mine!

Să aibă simțul umorului şi să știe să se distreze… cine ar vrea să stea lângă o persoană scorțoasă?

Să fie open-minded, să putem conversa pe orice tema. Nu îmi plac cei cu o gândire prea închisă, limitată, învechită, stereotipistă, etc. (Am întâlnit persoane tinere care aveau niște idei mai înapoiate decât ale bunicii mele!)

Să fie afectuos.

Să mă respecte.

Să înțeleagă că sunt zile în care vreau doar să ne plimbăm în parc şi să mâncăm o înghețată.

Să știe să mă tempereze şi să mă împace. Să mă certe când e cazul, dar să şi zâmbească când fac vreo prostie…

Să nu fie exagerat de posesiv sau de gelos! O relație se bazează pe încredere, comunicare… Putină gelozie nu strică, dar când e în exces dăunează şi chiar lasă sechele.

Să fie îngrijit. Să știe să se îmbrace adecvat situației. Să nu ieșim pe strada eu în rochie şi pe tocuri, el cu maiou, pantaloni scurți şi șlapi.

Să mă facă să mă simt dorită, iubită.

Cam multe pretenții, știu! Dar mă mulțumesc şi să aibă doar o parte din aceste caracteristici (deşi, fiecare e importantă, zic eu)… Până la urmă nimeni nu e perfect, iar uneori certurile cauzate de micile defecte ale unuia/altuia nu fac decât să consolideze o relație! Şi nici eu nu sunt perfectă… Până la urmă băiatul ideal trebuie să fie imperfect, şi, unindu-ne imperfecțiunile să formăm perfecțiunea!

65 de gânduri despre „The Perfect Man (Boy) (From My Point of View)

  1. Un cuvant nou la naravuri vechi. Periculoasa atractie ai,daca te gandesti ca termenul nu limiteaza atractia si intre cei de acelasi sex.Poi acum te-a apucat pe tine,cand lumea s-a umplut de repetenti. Risti sa ramai fata batrana,. Inca este la moda: prost sa fii noroc sa ai. Vezi sa nu te afle vecinii ca te ard pe rug. O gluma Cum poti pazi casa bine fara sa ai alarme sofisticate sau alte tehnologii? Simplu, scrii pe usa de la intrare-aici se invata si se munceste

    1. Chiar m-ai făcut să zâmbesc 🙂 Păi da nici prost să fie, eu cu master, cu 4 limbi străine care le vorbesc fluent (în afară de germană, aia o vorbesc aproape fluent, dar scriu după dictare fluent, s-o pune?)

      1. Nu prea stiu cum este cu sapiosexualitatea asta,pe mine nu m-a apucat. Cred ca fiecare surub cu piulitza lui. Poi si daca gasesti pe unul care stie tot atatea limbi dar altele decat cele stiute de tine? O sa va incurcati in limbi HI!

  2. Când ai pomenit de master, cu patru limbii străine, deja ai speriat 99% dintre pretendenți! 🙂
    Mai ascunde din calități, lasă din cerințe și în curând vom auzi cum bat clopotele de nuntă.

    1. Păi mai las asta am spus şi în ultimul paragraf. Perfecţiunea nu există, dar dacă ar exista din punctul de vedere al temei abordate, pentru mine ce am prezentat aici reprezintă idealul. Nu am pretenţie la cine ştie ce studii, sunt mulţi oameni deştepţi, dar fără studii şi mulţi oameni cu studii dar… proşti! Totuşi vreau o persoană cu care să pot purta o conversaţie interesantă 🙂

      1. Ai inceput sa cedezi. Mai este putin si renunti la titlul de sapiosexoasa. Daca se lanseaza moda asta o sa se reduca populatia dramatic. Este ceva asemanator calugariei( doua nasteri in 10 ani). Dorintele tale sunt normale si nu au legatura cu acest curent. La noi ,ca tot ce este la moda in lume, nu prinde din lipsa de subiecti. Poate sa apara un surogat prin inlocuirea celor destepti si educati cu cei care fac pe desteptii. A mai fost asta pe vremea lui Alecsandri doar ca franceza este inlocuita cu engleza Yes,yes,yes, oh yes!

        1. Nu inteligenţa e vitală :p de fapt tot ce am scris consider că e important, dar la unele mai pot renunţa, bărbaţii pot fi şi educaţi în timp, dar la prima regulă nu renunţ nici bătută!

  3. Hai ca te linistesc anuntandu-te ca exista inca barbati din care cauti tu, exista barbati inteligenti care probabil nu au avut posibilitatea sa faca facultate si master, sau ocazia sa invete multe limbi, dar sa fie inteligent, iar langa o femeie inteligenta si lanaga care sa gaseasca iubire, poate sa faca minuni si sa-ti oefere tot ceea ce ai enumerat!!!
    Eu aveam un principiu pe care il sustin in continuare! Nu am nevoie de un barbat bogat, cu casa, masina si afaceri…mostenite de la parinti sau castigate din noroc! Imi doresc, si am si primit ceva de genul, un barbat lanaga care sa pot sa realizez toate acestea si sa le pretuim impreuna!
    Tot ceea ce faci cu mana ta este mult mai apreciat, mai ales impreuna!

    1. Asta i-am spus şi lui Petru, un comentariu mai sus de al tău, sunt mulţi oameni inteligenţi fără studii, dar şi mulţi cu studii şi… proşti, pe româneşte. Inteligenţa nu se măsoară în anii petrecuţi în şcoală, dar totuşi vreau o persoană cu care să pot purta o conversaţie interesantă şi cel mai important să scrie corect româneşte, că am tot primit la mesaje de la tot felul de indivizi pe facebook, care degeaba arătau bine, că scrisul era… de neînţeles.
      Sunt de foarte mare acord cu principiul tău, lucrurile realizate împreună sunt mult mai apreciate decât cele moştenite, câştigate!

  4. Atenție la proprietatea termenilor !!! “Sapiosexual” este un cuvânt recent intrat în limbajul comun. Cuvântul este format prin alăturarea rădăcinilor latine “sapio” provenit de la “sapiens” – “înţelept” sau “inteligent” (el însuşi derivat din “sapere” tradus prin “gust” sau mai degrabă “puterea de a discerne“) şi “sexualis” deoarece se referă la “preferinţele sexuale“. Deci mai ușurel cu excitația intelectuală că nu prea are ce căuta aici. E vorba doar de excitarea simplă, așa cum o știm cu toții, nu are sens să intru în amănunte. 😆 Astfel că 90% din cerințele tale devin caduce. Că n-au nicio treabă cu lucrul la orizontală.

    1. Excitare intelectuală era la figurat! Vroiam să spun să mă uimească, să îmi spună lucruri noi, interesante, să îmi explice chestii pe care mintea mea de femeie nu le înţelege (cum funcţionează diverse)… mereu am apreciat asta. Despre lucrul la orizontală nu am spus nimic pentru că ăsta depinde şi de comunicarea dintre parteneri, deci şi de mine.

  5. Indiferent de forma de exprimare , care by the way e destul de sonora , important este ca-ti tii capul sus, esti o persoana care stie ce vrea. Te admir !
    Spui tu ‘sa ma excite si intelectual’ . Ok. Deci daca te excita numai intelectual, nu se pune , nu? De fapt, ca de la berbec la berbec, sunt tare curioasa care este ordinea preferintelor pe scara diversitatii excitabilitatilor!

      1. Nu te bagi, fulguleţ (pot să îţi spun aşa?). Mulţumesc pentru apreciere. Cred că excitarea intelectuală (adică, după cum i-am explicat şi lui Dan are sensul de ” să mă uimească, să îmi spună lucruri noi, interesante, să îmi explice chestii pe care mintea mea de femeie nu le înţelege (cum funcţionează diverse)”) e o condiţie necesară pentru a ajunge la celălalt gen de excitare, pe măsură ce relaţia evoluează. De la berbec, la berbec, consider că ambele sunt importante şi au rolul lor într-o relaţie 🙂

              1. Lipeala secolului ar fi ! 🙂 Nu stiu de ce, când vorbesc cu tine mi se pare că vorbesc cu cineva atât de familiar mie … parcă am un deja vu. Oups, deja entendu !

        1. Pentru asta este o gluma.Un ruman vechi vrea sa divorteze rapid. Se duce la judecator si depune o cerere. Mei Ioane vad ca aici spui ca o iubesti, ce motiv sa gasesc io sa va divortez? Se gandeste Ion,se gandeste si ii vine ideea. Pentru potrivire de caracter . Poi cum vine asta? Poi io beau,ea bea Eu fumez ea fumeaza… eu …var ea …va Nu se mai poate de atata potriveala de caracter

    1. Interesant, ma chere 🙂 Dar eu nu vreau cine ştie ce inventator în halat de laborator şi cu ochelari, vreau doar o persoană inteligentă, informată capabilă de a purta o conversaţie interesantă pe orice temă. 🙂

      1. 🙂 ma bucur ca articolu’ meu ti s-a parut interesant… pai cine-si doreste un geniu de laborator, maica?!… 😉 à propos, ochelarii se pot înlocui cu lentile de contact, asa ca no problemo… 🙂

        1. Eh, ăştia gen bookworm sunt mai dmeodaţi şi nu poartă lentile, în fine… Cred că nici măcar o femeie cercetător nu ar vrea lângă ea unul cu acealeaşi „apucături” (deşi, sirgur că îi trebuie unul cult)

            1. Da, tocmai din acest motiv am scris la sfârşit că nu trebuie să posede toate calităţile enumerate 🙂 Până la urmă într-o relaţie te modeliezi după partener 🙂

    1. Chiar am o prietenă foarte bună care a avut un astfel de iubit 🙂 când am scris fraza pe ea o aveam în minte, mutra ei enervată, iar el mergând ţanţoş 🙂 era ceva…

Lasă un răspuns

