Vise Şi Oglinzi

Au uitat

Constat cu multă părere de rău că multe fete (fie mai mici, de aceiași vârstă sau chiar mai mari) au uitat să fie feminine sau, mai bine spus fac asta total greșit!

Confundă senzualitatea cu sexualitatea şi astfel o dau în vulgaritate. Oi întoarce tu toate privirile (atât masculine cât şi feminine) când ieși pe strada cu o fustă atât de scurtă încât ți se văd dedesubturile (dacă ai) sau ai un decolteu până la buric sau ai pantalonii mult prea transparenți/strâmţi pentru greutatea ta (colanţii arată nu arată bine pe fetele cu kilograme în plus, îmi pare rău dar ăsta e adevărul!!!), dar crede-mă nu e dintr-un motiv bun… Decât să expui toată marfa, mai bine sugerezi, lași puțin mister… sigur se va încumeta cineva să descopere ce ascunzi!

Feminitatea e confundată cu smiorcăielile. A fi femeie înseamnă să fii delicată, știu. Dar asta nu înseamnă că trebuie să te plângi la fiecare 2-3 minute din motive care mai de care mai copilărești. Mamele, bunicile, mătușile noastre fac atâtea lucruri în același timp, şi nu se plâng de vreo unghie ruptă, că miros a mâncare, etc. (oricum, asta se repară rapid) Puţină pisiceală nu strică, dar nu pisiceală din aceea zgomotoasă, enervantă, de copil prost-crescut…

Dar stați liniștite! Asta se poate (re)învăța, iată câteva sfaturi:

  • Îmbracă-te decent, cu gust, dar în același timp la modă şi nu ca o piţi (te pot inspira din diverse reviste şi nu de pe site-urile cu haine care mai de care mai fistichii, prezentate  de diverse duduiţe (care apar la TV sau nu) care se vede de la poştă „calitatea” lor de piţi).
  •  Renunță la zecile de straturi de machiaj în favoarea unuia mai natural. Renunță la unghiile false de mărime exagerată.
  • Fii discretă.
  • Abordează subiecte inteligente de conversație.
  •  Zâmbește mult (zâmbetul e cel mai bun fard).
  • Învață să gătești sau găseşte-ţi un alt  hobby (dar gătitul e… sexy, știi cum se zice „dragostea trece prin stomac”).
  • Învață să te retragi dintr-o discuție, dintr-un loc, dintr-o relație… din orice în care nu îți mai găsești locul!
  • Şi cel mai important: fii tu, fără a fi stridentă!

P.S

 Şi până la urmă această postare nu va atrage atenția celor cărora le este dedicată… Mai sunt zeci, sute ca ea, însă, poate la un moment dat ne vom strânge suficientu şi vom mișca ceva în creieraşele lor, iar aceste „fete” își vor recupera feminitatea pierdută (consider că toate ne naștem cu ea, dar e alegerea noastră felul în care o îngrijim)!

 

 

24 de gânduri despre „Au uitat

  1. Poi si cu semnalizarea si reclama cum ramane? Fetele isi fac si ele simtzita prezentza si semnalizeaza disponibilitatea. Pt asta doua tri anecdote saratzele.
    Cum afli daca o femeie a inceput sau nu viatza.
    Te uiti cum isi tine genunchii cand sta pe scaun
    Fata ii tine lipiti iar femeia sta cu picioarele desfacute Cand sta picior peste picior este in negocieri si tatonari Pe dreapta mai ai sanse pe stanga poti sa pleci la plimbare
    Cum iti dai seama daca un tip este insurat sau nu ,dupa cum tine mainile in buzunare cand asteapta in statie.
    Cel neinsurat tine ambele maini in buzunare. Una pe bani si una pe chestia aia
    Cel insurat tine doar o mana in buzunar,adica doar pe chestia aia ca banii ia luat nevasta
    Pensionarul tine mainile la spate nu mai are nici bani nici chestia aia
    Grea treaba cu semnalizarile, se spune ca fetele semnalizeaza ca taximetristii Adica baga semnal dreapta si ele vireaza la stanga

        1. Pentru mine nu este interesant sa verific, pentru ca sunt casatorita, ba chiar am si un baietel, dar le cunosc din filme vechi si noi, si pana la urma filmele sunt inspirate din realitate.

        2. Scz, postarea a fost pt Illusion. Tu pti sa ne spui daca i-ai luat banii sotului. Si doamnele casatorite mai semnalizeaza dar discret si atunci cand vor sa verifice daca declanseaza atractie sau daca mai sunt atragatoare. Jocul asta mie imi place si da farmec unei strazi mohorata si anosta

          1. Gheorgica:
            1. Nu te mai lua de alti cititori, ca ma superi.
            2. Strada asta nu e mohorata si anosta, daca consideri asta te rog nu mai intra!
            3. Nu toata lumea e asa cum crezi tu!

  2. Io vb de strada strada nu de strada Illusion. Ok! Am inteles ca te deranjez. Dupa parerea ta trebuie lumea sa fie ca la calugarie. Mie imi place mai colorata, vesela si un pik nebuna chiar daca realitatea este cruda. Ok,te las cu parerile tale de viitoare femeie matura plina de ,,principii sanatoase,, care se hraneste cu zilele oamenilor! Sa ai o zi buna si multi prieteni asa cum iti doresti:mohorati,ciufuti si cu idei de mosi si babe!

    1. 1. Nu mă deranjezi, dar nu e frumos să te iei de alţii care îmi urmăresc blogul.
      2.Nu e vorba să fie călugăriţe, dar trebuie să ştii să te îmbraci cum trebuie… Că sunt multe fete supraponderale cu haine mulate sau prea scurte si oricum hainele mult prea scurte sunt vulgare si la cele slabe. Nu m-am referit să se îmbrace până în gât.
      3. Sunt de acord cu tine, dar a fi feminină cum am scris eu aici nu exclude veselia, etc. nu am scris nicăieri să fie cineva ciufut. M-am referit la unele fete care nu se comportă potrivit vârstei lor şi statului de fată nu copil supracescut!

      1. Ma gandeam la care sa raspund, dar tot una e :). Am citit tote comentariile si m-a luat un zambet… unul de …esti draguta ilusion ca ma aperi, foarte dulce, multumesc, dar nu-i cazul ma descurc cu barbatii 🙂 nu am raspuns pentru ca nu pot sa petrec toata ziua pe net, am treaba, dar uite ca am reusit sa intru.
        Domnule Gheorgica, zambetul meu, mai contine o doza de aciditate datorata raspunsurilor tale si datorita faptului ca tu crezi ca le stii pe toate, esti foarte vulnerabil, dai in stanga si-n dreapta cu pareri si tragi concluzii ciudate fara a cunoaste catusi de putin persoana…ii o problema cu tine, una nu de personalilate, ai trecut tu prin ceva experienta cu vre-o femeie/fata, care te-a facut sa fii asa…de aceea nu ma supar pe tine, pentru ca nu ma cunosti deloc.
        Dragul meu, nu am fost nevoita sa storc banii de pe sotul meu, pentru ca tot ce am realizat am realizat impreuna, si sa stii ca am realizt oarescateceva… Nu sunt o ipocrita care sa fiie nevoita sa-si „vanda” corpul si sufletul pentru a trai bine in ochii altora. Nu sunt deloc calugarita dar nici barbi girl care in marea parte scot la inaintare ce au ele cel mai bun, daca nu este la „mansarda” nimic, incearca cu ce pot… ca doar barbatii fug de femei inteligente, le trebuiesc fete de pus in vitrina…dar asta pentru o scurta perioada de timp, ca doar pe perioada lunga ar avea nevoie de cineva cine sa le si faca o mancare buna, sa le faca copii sanatosi si frumosi si bineeducati, sa nu le fie ruine cand deschid gura in cercul de priteni…per total sa-i ridice.
        Ar fi inca multe de discutat pe tema asta si face parte din viitoarele povesti de viata pe care le voi asterne pe pagina mea, mai incolo, acum am de terminat altceva.
        Pe curand gheorgica! Si sa stii ca nu am nimic cu tine, m-asi simti bine sa stiu ca nici tu cu mine – nimic rau – iti doresc numai bine –

        1. Aştept viitoarele poveşti, dar şi continuarea celei cu fetiţa din ultima bancă 🙂 Mă bucur că tu ai înţeles tema de astăzi şi nu înţeleg cum de Gheorgică nu… până acum ne-am înţeles bine, deşi are stilul lui mai excentric de a comenta uneori 🙂

        2. Femei sensibile! Nici io nu am nimic cu tine stimata Doamna. De unde ai dedus ca eu ma contrez cu tine? Nu am avut nici cea mai mica dorinta sa ma cert cu tine. Mie imi plac fetele si nu ma cert cu ele. Nici nu vb despre tine vb la general . Nu am de unde sa stiu daca esti calugaritza si nici nu este frumos sa vb despre o femeie pe care nu o cunosc inca. Vad ca tu iti dai cu parerea despre mine gratuit fara sa ma cunosti. Cred ca iei prea in serios si patimas postarile de aici. Sa inteleg ca sotul tau tine ambele maini in buzunare?. Eu va ofeream parerea unui barbat despre asa zisa vulgaritate a unei femei,care este diferita de ce vreti voi sa oferiti. Voi trebuie sa va adaptati la cerintele barbatilor nu sa incercati sa le schimbati gusturile si dorintele. Asta este una din cauzele pentru care pleaca dupa alte gaini. La fel si barbatul trebuie sa se adapteze dorintelor partenerei nu sa-i impuna reguli restrictivae ca sa se simta ca la puscarie langa cineva care o tine legata de tzarus. Pe Illusion vad ca o plictisesc si inventeaza certuri cu musafirii asa ca o sa iti fac o vizita sa incerc sa te cunosc. Si eu iti doresc acelasi bine!

        1. Nu îmi fac probleme, însă nu îmi place atunci când cineva comentează la adresa unei persoane fără să o cunoască şi Gheorgică cred că ar fi trebuit să ştie asta deja 🙂

  3. Pacat ca nu sunt prea multe modele de la care sa ia exemplu fetitele din ziua de azi… Se inspira si ele de la Cruda, Femeia de plastic, Chivu si tot felul de alte „dive”…

Lasă un răspuns

