Gânduri scrise

Pot să mă joc cu mintea ta?

Pot să mă joc cu mintea ta? Pot? Pot? Pot?

Îmi dai voie să îți insuflu vorbe colorate?  Să te rătăcesc  prin gânduri labirintice? Să-ți împletesc nervii cranieni senzitivi, motori şi micști? Să-ți răscolesc memoria şi să-ți plantez în ea amintiri netrăite?

Spune-mi că pot! Te roooooooooooooooooooooooooooog!

(…Vezi, sunt politicoasă, îți cer voie când aş putea foarte ușor să o posed fără să îţi cer voie! Deci, pot să mă joc cu mintea ta? Pot? Pot? Pot?)

19 gânduri despre „Pot să mă joc cu mintea ta?

Lasă un răspuns

