Vise Şi Oglinzi

Ce vor femeile? (Sau mic ghid de înţelegere pentru sexul masculin)

Motto:

„Trei tipuri de bărbaţi nu înţeleg femeile: bărbaţii tineri, bărbaţii de vârstă mijlocie şi bărbaţii bătrâni.”  – Bob Hope

Am tot auzit bărbați declarând că femeile vor bani, cadouri scumpe, etc. Greșit!!!!!!!!! (Există totuşi şi o astfel de categorie de femei; deși majoritatea preferă să construiască ceva alături de bărbatul iubit. Bine, nu pot fi nici ipocrita şi să nu recunosc că tutor ne place sa primim cadouri, dar asta nu înseamnă că toate suntem niște interesate). Pe de altă parte, mai sunt unii care considera că femeile au nevoie de … sex (în termeni civilizați), dar ce, bărbații nu au nevoie de același lucru, poate chiar mai mult decât femeile?

Pentru  a vă scăpa de dubii iată o mică listă (ordinea este aleatorie), ce desigur, ar putea fi extinsă, dar cred că e suficient şi atât:

  • un „cadou” insignifiant din punct de vedere al prețului valorează la fel de mult ca unul scump (sau chiar mai mult): gestul contează – faptul că v-ați gândit la ființa de lângă voi, domnilor! ;
  • să-ți faci timp să stai cu iubita, chiar dacă faceţi un lucru care ţie îţi displace şi dăunează masculinităţii, şi până la urmă timpul e cel mai frumos cadou pe care i-l poţi face;
  • să îi dai răspunsuri clare, nu pe ocolite de exemplu: Ea: „Iubitule ce rochie sa port diseară” el: „Iubire ție îți stă bine în orice” – asta, pe lângă un compliment poate părea şi nepăsare (uneori vrem si păreri concrete, nu complimente);
  • să-i spui că e frumoasă, că o iubești (chiar şi fără cuvinte pompoase);
  • să nu crezi că tot ce spune e pe dos, bine poate fi… dar fii şi tu atent la intonație şi la semnele non-verbale!!!
  • să fii atent la ce îți spune (nu tot timpul spunem baliverne despre modă);
  • să înțelegi că nu îți suporta toți prietenii şi să nu îi reproșezi că nu se poartă frumos cu ei, când se vede clar că face un efort să îi tolereze;
  • o bere, două, trei cu prietenii nu ne deranjează atâta timp cât după asta  nu veniți la noi cu aere de mare erou şi mirosind a bodegă;
  • la fel cum „ Steaua e numai unaaaaaaaaaaaa” şi iubita e numai una!;
  • suntem femei (fete) nu mașini de sex şi cu atât mai puțin servitoare!;
  • surprinde-o cu un sărut – e ceva de neprețuit şi ne impresionează negreșit!;

E prea mult? Eu cred că noi nu suntem atât de complicate, pe cât ne vedeți voi! Vă e mai simplu să cheltuiți bani, decât să faceți un minuscul gest romantic?

31 de gânduri despre „Ce vor femeile? (Sau mic ghid de înţelegere pentru sexul masculin)

  1. Iar te-a supărat cineva? 😀
    Acum serios, până nu ne aude nimeni… nu ne e milă de ei să le cerem toate astea? Noi ce le dăm în schimb? Nu spune că dragostea noastră e de ajuns că mă sinucid 😀
    Deci : primele două se aplică numai şi numai şi numai la început de relaţie. Cadouri simbolice mai rar după aceea, de obicei primeşti ce ştie că ai nevoie dacă e bîiat gigel. Dacă nu, nu primeşti nimic 😉
    La punctul trei eu una nu am întâlnit bărbaţi care să cunoască garderoba iubitei, soţiei. „Vai, dragă, ce rochiţă mişto, când ai cumpărat-o?” tu o ai de doi ani şi ai purtat-o de câteva ori dar el desigur că nu mai ţine minte. Aşa că îl încurci tare cu întrebarea „ce să port.”
    „suntem femei (fete) nu mașini de sex şi cu atât mai puțin servitoare!” – dacă se ajunge la un astfel de reproş, adică dacă „tu” ai ajuns să simţi nevoia să-i spui „lui” asta, e numai vina ta, cel care tratează femeile aşa, e orice şi oricum numai bărbat nu. Cine-i de vină că îl suportă?

    A i înţeles că nu ţie personal ţi-am vorbit, da? Nu mi-aş permite 😀

    1. Nu, pe mine nu m-a deranjat nimeni. Ideea mi-a venit când am scris un subcapitol din disertaţie care se numea Gender Differences in Interpersonal Communication (Diferenţe de Gen în Comunicarea Interpersonală). Apoi ce am scris aici am scris inspirându-mă din diverse poveşti ale unor relaţii ale mele, ale altor persoane.
      Aşa acum să iau pe rând observaţiile tale:
      1. Nu, nu e de ajuns dragostea noastră, dar tot am auzit că femeile nu pot fi înţeles, că tot timpul se răzgândesc, etc.
      2. Ai dreptate, sunt de acord, dar uite aici a intervenit experienţa proprie: am fost cu un băiat minunat, superb, dar care nu înţelegea că darurile nu compensează lipsa lui fizică (asta nu înseamnă că nu le apreciam, totuşi).
      3. Da, nu se pricep la hainele feminine, sau la culori. Dar nu am găsit eu un exemplu mai pertinent să ilustrez faptul că uneori o femeie vrea şi un răspuns pertinent. Cică genul ăsta de răspuns „Ţie îţi stă bine în orice” denotă lipsă de interes, ceea ce le enervează pe femei, asta au spus nişte sociologi.
      4. Fetele sau femeile în situaţia aia, dar poate s-or mai lumina şi unii şi or zice „stai, mă puţin, ce fac cu ea?”. Aş avea multe exemple aici, dar fiindcă nu sunt exemple personale mă abţin!

  2. Suntem toti atat de diferiti si avem fiecare dorinte atat de specifice, incat e foarte greu sa facem o lista generala pentru toti. Important este sa putem comunica liber cu cel de alaturi, numai asa vom descoperi si-l vom lasa se descopere ce ne place si ce nu. 😉

    1. Ai dreptate comunicarea e mereu cheia 🙂 am scris aici doar o compilaţie de situaţii inspirate din realitate, dar poate fi extinsă sau unele lucruri nu se aplică la toţi, e discutabil 🙂

  3. Uf, ufff… mai sunt.
    Spre exemplu… bărbaţii, unii, au un stil de a tachina şi a lua totul la mişto. Bine, prin totul nu mă refer, chiar totul…dar dacă îi spui ceva important despre relaţia voastră sau o supărare pe care o ai..mai bine să asculte şi eventual să dea şi o replică inspirată, nu să schimbe subiectul sau să glumească. Uite, asta pe mine mă scoate din sărite.
    E aiurea când un bărbat te face geloasă intenţionat. E aiurea când are reacţii întârziate.

    Ei bine, noi, femeile, când iubim, le dăm toată atenţia noastră sentimentală. Acelaşi lucru îl vrem şi de la ei, şi ce bine ar fi să înţeleagă asta..

  4. N-as vrea sa par nesimtita si prost crescuta , dar fara nici o dorinta de a supara pe cineva , incerc marea cu degetul si-mi dau si io cu parerea: pentru mine , toate cele insiruite mai sus , aduc cu dorinte de botic botoxat…Cer scuze , nu vreau sa supar!
    Barbatii fac si ei parte tot din specia homo sapiens si au si ei dorinte , aspiratii,vise…Unii dintre ei chiar mai si plang , uneori , de emotie , de durere…sufera si ei. E adevarat , femeie nu este egal barbat , dar tocmai de aia am fost lasati diferiti…ca sa implinim intregul. 🙂

    1. Stai liniştită, fiecare cu părerea lui şi o respect. Ce am scris nu sunt dorinţe de botic botoxat, cum zici tu (cel puţin din punctul meu de vedere) când am scris aici m-am inspirat din diverse situaţii întâlnite de mine, sau de alte persoane şi m-am gândit să le explic bărbaţilor unde e „greşeala” nu neapărat din punctul meu de vedere (pentru că unele situaţii au fost doar auzite, comentate, citite, iar mie nu mi se păreau chiar probeleme dar altora da etc.) deci e un fel de compilaţie.
      Nu am spus că nu au şi ei vise, dorinţe, etc. şi da, suntem diferiţi, şi dacă dorim ca aceste diferenţe să nu distrugă o relaţie în primul rând trebuie comunicare!

  5. Suna a instructiuni pentru masina de spalat. 🙂 Era o gluma Cine are masina de spalat superbuna?. Americanul -spala ,usuca si calca dar se incingeJapanezul :spala calca, sorteaza pe culori dar se incinge. Romanul: spala,calca,sorteaza pe culori,impacheteaza, le aseaza in sifonier si daca vrea te si imbraca. dar are o hiba….. Ai domne ca este super ,ce hiba poate sa aiba? Poi din cand in cand mai trebuie si xxx-ta ca altfel pleaca de acasa.
    Io cred ca de tratamentul indicat de tine trebuie sa sebucure amandoi indiferent de sex. Fiecare este o jumatate care trebuie sa-i ofere celuilalt ce ii lipseste

    1. Bun banc 🙂
      Ai dreptate la ultima parte 🙂 Aici am făcut o compilaţie de situaţii în care am fost eu sau alte cunoscute de-ale mele şi am explicat unde era greşeala, fie din punctul meu de vedre, fie din al lor nu sunt neapărat instrucţiuni 🙂

  6. Ca sa nu supar fetele cu prima comparatie Care este masina de spalat super economica si ecologica? R Masina de spalat cu bula.
    Adica sotul Bula sta in masina si spala rufele

    1. Eh, pot fi şi mici amendamente cred… Dar m-am consultat cu mai multe persoane când am redactat, nu m-am referit doar la problemele mele, de exemplu la ante-penultimul sub-punct: mie îmi place fotbalul, chiar ţin cu Steaua, chiar m-aş uita la meci cu iubitul, dar alte fete nu sau au impresia că nu sunt atât de importante pentru iubiţii lor cum sunt diverse pasiuni ale lor (în exemplul de faţă, fotbalul)…

      1. si pentru asta exista o gluma
        De cate ori roseste o femeie in viatza?
        Prima data ca este prima data
        A doua oara ca nu mai este ca prima data si l-a mintzit
        A treia oara cand este rugata cu 100 de euro
        A patra oara cand primeste 100 de euro
        A cincea oara cand vrea sa plateasca pe cineva cu 100 de euro si este refuzata

  7. Dupa ce au aflat ce vor femeile cred ca este timpul sa afle si femeile ce anume trebuie sa stie. Asta spunea George Calinescu:
    1. “Pentru o fată, reușita în viață nu e o chestiune de studiu și de energie. Rostul femeii este să placă, afară de asta nu poate fi fericire.”
    2. „Poți fi savanta, poți fi artistă, dar nu uita că ești femeie. Nu trece în tabăra bărbaților.”
    3. „Esențialul este nu de a fi desăvârșită trupește, ci expresivă. Bagă de seamă că expresia nu e numai a feței. Sunt femei care par distinse facial și sunt vulgare corporal. Genunchiul tău să inspire sentimente nobile.”
    4. „Nu-ți fortifica în așa fel caracterul, încât să nu mai poți plânge. O femeie care nu știe să plângă și-a pierdut jumătate din farmecul ei.”
    5. „Ferește-te de imperiul pe care îl au asupra fetelor fine firile înapoiate și brutale. Nu confunda virilul cu grosolanul.”
    6. „Dar nici nu cădea în greșeala contrară de a căuta cu tot dinadinsul un învățat. Nu rareori aceștia sunt primitivi și egoiști și sufletul lor este sub nivelul intelectului. Caută un om adevărat.”
    7. „Nu te căsători cu un bărbat care declară cinic că nu pricepe arta. Poate ascunde vicii îngrozitoare.”
    8. „Dacă soțul tău va fi un bărbat excepțional, nu te extazia în fata celorlalți de ceea ce face, nu-l apăra de bârfeli. Îl vei obișnui să se considere intangibil.”
    9. „Nu îndepărta brutal, fiind căsătorită, pe bărbatul pe care-l stimezi și crezi că te iubește cu adevărat. Poți întuneca astfel o existență. O prietenie delicată nu e un adulter.”
    10. „Având copii, nu deveni ostentativ mamă. Întâlnești la unele femei cu progenitură o voluptate și o lipsă de pudoare neplăcute. Chiar cu copii, să fii pururi copilăroasă.”

Lasă un răspuns

