Jurnal

Jurnal 29 ianuarie 2014

Scriu această postare ușor enervată de zgomotele de afară 😡 : un utilaj de deszăpezire, angajați de la „Servicii Edilitare Pentru Comunitate”,  nişte vecini şi chiar câţiva deţinuţi de la Penitenciar.  Ninge ușor și frumos, nu cum ningea sâmbătă când am avut eu examen (nu-i corect 😥 ) şi am răcit. Toţi sunt agitaţi şi dau la lopată, mai râd, mai glumesc, chiar şi deţinuţii. Nu vreau să mă laud, dar orăşelul meu e foarte organizat (mereu a fost aşa,  indiferent de vreme şi de anotimp, niciodată nu am fost luaţi pe nepregătite)… Eh gata cu lauda, cine ştie Mioveni-ul ştie că am dreptate.

Zilele ăstea de iarnă adevărată le-am petrecut într-un stres destul de mare mai ales datorită operaţiei pe care mama a suferit-o ieri, dar din fericire totul e bine 😀 . Nici nu vreau să mă gândesc la ziua de ieri, de fapt… Toată dimineaţa am încercat să îmi distrag atenţia, în timp ce aşteptam un telefon de la tata, dar nu reuşeam oricât aş fi încercat să îmi găsesc o ocupaţie diferită. Dar nici după ce am aflat că a ieşit cu bine nu m-am liniştit 100% deoarece nu am vorbit cu mama.  Abia aştept să treacă orele astea şi să mă duc la spital, să o văd. E la Spitalul Militar, şi acolo nu e ca la Judeţean unde fiecare intră şi iese când vrea! Nici nu pot să spun cât de mult înseamnă mama pentru mine, de fapt cred că toţi ne iubim mamele şi ne îngrijorăm când păţesc câte ceva. Ce ne-am face noi fără mame? Nici nu vreau să îmi imaginez! Nu vreau decât să se întoarcă cât mai repede acasă!

Azi parcă nu mă vizitează talentul, de fapt nici nu vreau! Mă pregătesc de plecarea la spital, i-am făcut pacheţel împreună cu sora mea (deşi suntem conştientă că mâncarea dietetică nu prea îi va plăcea 😆 , dar asta e).

Parcă e mai linişte acum. Au plecat muncitorii de pe stradă. Şi deţinuţii cred că s-au întors şi ei la Penitenciar. Vecinii au intrat în case.  Utilajele tot mai bâzâie pe aici, adună zăpada…

6 gânduri despre „Jurnal 29 ianuarie 2014

  1. Sanatate maxima mamei tale ! si tie bafta la examene, daca mai ai.

    PS M-am jucat cu rozatorul tau un pic, am remarcat ca daca il hranesc mult i se face si sete. Apoi urmareste sageata cursorului cand te plimbi pe acolo, e foarte dragut. O sa mai trec si pe la tine, si pe la el 😉

    1. Mulţumesc de urări! Mai am destule examene, cât a fost mai cald ne-au ţinut acasă pe motiv să economisească banii de căldură şi acum… iar stăm acasă, mă întreb când voi termina masterul la vară sau în 2015 dacă o mai ţin aşa? 😆
      Da, rozătorul e foarte drăguţ, mi l-a „făcut cadou” un fost iubit, la un moment dat voiam să îl şterg (de nervi), dar m-am răzgândit la timp 🙂 Eu mereu îl chinui cu mouse-ul. Să mai treci pe aici şi mai ales pe la el, că uneori e cam singur sărăcuţul 😦

Lasă un răspuns

