Jurnal · La plimbare pe străduţă

Jurnal – pierderi, câsţiguri şi examene

Săptămâna asta e grea, incredibil de grea. Mă gândeam că o dată cu ieşirea mamei din spital lucrurile se vor mai calma, dar, lucrurile care li se întâmplă şi prietenelor mele apropiate mă afectează (din 3 prietene, care mai de grabă îmi sunt ca nişte surori (chiar dacă nu tot timpul gândim la fel) 2 au probleme mai grave în familie, mai grave decât operaţia mamei la fiere). Sunt totuşi fericită că am găsit, într-o agendă parola de la contul meu vechi de scribd, de acolo am recuperat o poveste pe care am scris-o mai de mult şi o postasem pe un blog mai vechi, unde, după o perioadă de absenţă m-am trezit cu el gol. Cum am de gând să postez acea poveste, că las şi contul de scribd, acolo în descrierea primului document e şi un link către blogul meu vechi unde e şi o poză cu mine, la avatar (mă mir că asta a mai rămas!) asta să nu existe dubii că am plagiat sau eu mai ştiu, deci curioşii pot da click aici !!!

Astăzi e 5 februarie o zi ca mai toate zilele din ultima perioadă.

Afară e cam friguţ, dar ce naiba, e iarnă!

În casă e o atmosferă ceva mai liniştită de când mama s-a întors acasă 🙂

În bucătărie nimic nou pe frontul de vest

În suflet fac curat şi remobilez , era şi cazul, nu credeţi?

Mă gândesc la mai multe, la examene, la mama, la prietenele mele şi la problemele lor, la cum să îmi remobilez sufletul!

Meşteresc nu mai meşteresc nimic, nici cuvintele nu îmi ies cum vreau săptămâna asta 😦

 

Am învățat:

  • să pun emoticoane drăguţe (mulţumesc încă o dată lui Dan)
  • că viaţa e imprevizibilă şi întotdeauna trebuie să le spunem celor dragi ce simţim pentru ei la timp;
  • că nu am nevoie de nimeni pentru a mă simţă „puternică, deşteaptă şi frumoasă” (cum spune un cântec), cu atât mai puţin de A.

Sunt recunăscătoare că mama e bine; că sunt sănătoasă; că mi-am mai revenit, din câte se pare 🙂

Îmi doresc să se termine o dată perioada asta nefastă şi să mă pot relaxa

9 gânduri despre „Jurnal – pierderi, câsţiguri şi examene

  1. Vine ea si vremea de bucurie….te pregateste pentru ea , timpul de acum. 🙂
    Multa sanatate mamei tale si tie multa rabdare si stapanire ca sa treci peste hopuri!

Lasă un răspuns

