poveşti scurte/momente imaginare · Vise Şi Oglinzi

Roz şi gri

memories-33-pink-greyFrigul parcă îi tăia faţa.  Se grăbea să ajungă mai repede la destinaţie, dar, i se părea că nu mai ajungea o dată. Privi în jos, pe botine avea numai zăpadă murdară, trotuarul nu era bine deszăpezit, erau foarte puţine porţiuni curate, multe porţiuni cu gheaţă sau cu zăpadă griulie. Păşea cu grijă, căci avea botine cu toc.

 De ce mi-am luat eu tocuri azi, de ce? îşi zise şi apoi oftă. Mai avea ceva de mers. Se uită în jur, apoi ridică privirea. Era înconjurată de clădiri înalte şi gri.

Gri… Prea mult gri în peisaj azi. Prea mult gri în viaţa mea săptămânile astea.Vreau să-mi zugrăvesc viaţa doar în nuanţe de roz. Dar ştiu că-i imposibil, adesea, în viaţă, printre roz se mai strecoară și gri… E o lege nescrisă!

Frigul în continuare îi tăia faţa. Păşea uşor, de teamă să nu alunece. Drumul în continuarea i se părea lung…

sursa foto

4 gânduri despre „Roz şi gri

  1. De obicei alaturarea de gri si roz e una cat se poate de interesanta, asa cum de fapt griului ii sta bine langa absolut orice culoare. Tu, insa, sa ai cat mai curand parte de roz, alb si trandafiriu in viata ta, asta iti urez eu in seara asta. Si de un pic de lila, ca si el e frumos 😉

      1. iubesc roz-gri,ma imbrac roz-gri, traiesc roz-gri…si mi-e bine !! nu sunt „extremiste” aceste culori nu ranesc „retina” nu „striga” la tine..si la viata…
        ele se potenteaza,se adulmeca se imprietenesc…
        iubesc viata roz-gri….asta inseamna ca fericirea e la tine in „casa sufletului colorat”!!!
        si-mi plac tocurile si nu ma dau jos dupa ele nici la munte si sa nu te porti „la inaltime” tot timpul…asta cu „tocuri „este FEMEIA…cea cu opincute este….(cred eu)…”cumintea” (ca sa nu zic anosta) care-si poarta soarta care nu vrea nimic de la viata nici calm nici furtuna…care…isi va cauta personalitatea in zadar!!
        daca nu ai curaj sa „te urci” (cu riscul chiar al caderii uneori) ramai in „platou „unde te vei acoperi de „dust”!!
        m-ai incitat rau cu roz-gri…ma apuc sa „blogaresc” pe tema asta femeia in „culorile” ei !!

Lasă un răspuns

