Jurnal

Despre una, despre alta (ploi, babe, greve, prietenii, cum am renunţat la voodoo ş.a) – Jurnal

Săptămâna asta plouă, plouă, plouă … Iar eu, prevăzătoare, nu mi-am ales nici o babă – am intrat pe un site meteo am selectat să îmi arate vremea pe 10 zile în Piteşti şi am zis paaaaaaaaaaaas alesului de babe (asta dacă nu e valabilă chestia aia cu ziua naşterii care până acum habar n-aveam de ea, mai auzisem că trebuie să îţi alegi 3 babe, dar că ai o babă fixă never!)

Astăzi este 6 martie… o zi mai liniştită în orăşelul meu decât ieri (sper) când a avut loc un protest care mi-a spulberat liniştea după-amiezei… totuşi cred că era nevoie de aşa ceva, deşi nu ştiu cât vor ţine cont de el cei „de la putere”  – ei nu sunt interesaţi decât de binele lor, nu de binele naţiunii (dar asta nu e ceva nou).

Afară plouă [din fericire nu „cu câini şi pisici cum am văzut eu mai de mult tradusă expresia englezească raining cats and dogs -(printre alte greşeli de traducere sesizate de-a lungul timpului; off-topic aş fi curioasă cum ar traduce mintea care a produs o asemenea traducere şi expresia cash cow) – ooooooooooooooooffffffffff, ţara asta ar avea nevoie şi de mai mulţi traducători buni, că unii nu ştiu cum au luat atestatul, adică ştiu, ei au avut bani de el, ce-aş face o grevă şi pentru asta…]

În casă nimic, nou, linişte şi pace 🙂

În bucătărie experimente, ieri am experimentat un tort de cartofi, care mie nu prea mi-a plăcut, dar celorlalţi da

În suflet armonie. Am terminat de făcut curat , i-am trimis lui A. toate băgăjelele rămase, deşi, iniţial vroiam să fac nişte Voodoo dar mi-am zis că nu se merită m-aş fi încărcat cu prea multă energie negativă şi nu mai am nevoie de aşa ceva în noua etapă a vieţii mele (am păstrat totuşi amintirile frumoase, că el nu merită să le păstreze). Acum încerc să fac loc altcuiva.

Mă gândesc dar la ce nu mă gândesc:

  • să jefuiesc o bancă
  • să încerc să fiu o persoană mai bună, mai puţin impulsivă
  • să-mi fac mai mult timp pentru mine şi pentru cei dragi…

Meşteresc un chestionar pentru disertaţie (sau dizertaţie, cum vreţi, conform DEX-ului ambele variante sunt la fel de corecte).

Ascult obsesiv Indila – Derniere Danse 😆

Citesc mai multe: anunţuri de angajare; cărţi despre comunicarea virtuală, bloguri şi Poveştile unei inimi de Diana-Florina Cosmin.

Am învățat că prieteniile devin mai bune cu anii.

Sunt recunoscătoare că am prietenele care le am!Chiar dacă nu suntem mereu de acord în toate privinţele, ele sunt mereu, la bine, la rău şi la nebunii.

Îmi doresc momentan… nu vreau decât să se menţină starea asta de armonie!

14 gânduri despre „Despre una, despre alta (ploi, babe, greve, prietenii, cum am renunţat la voodoo ş.a) – Jurnal

  1. mor de „maimutarelile ” cu care ti-ai „condimentat” gandul de azi !!! expresive adecvate…ti-am inteles starea numai cand le vad „miscandu-se””!! ramai in armonia in care esti !! nu ne „extrage” nimeni din..c…depresii (am vrut sa zic ce ai inteles”) ,doar noi cu forte, cu durere ,cu scrasnet de dinti dar cu capul sus,..mandre,senine,…. in suflet…mai ploaie mai vant…mai soare cu dinti… !!!
    concepe retete,concepe versete…lasa-le pe „babete” !! acusi o sa avem un soare …de ne doare!!
    sa auzim de bine,si ….armonie!!

    1. Mulţumesc de sfat, voi ţine cont de el! Mă bucur că v-au plăcut „maimuţelele” am stat ceva să caut câte una măcar potrivită pentru fiecare gând, să-l mai coloreze puţin. 🙂 O zi frumoasă!

  2. soare-cer azur-20°C aici… m-ai „ametit” de cap cu babe si emoticoane!!! 🙂
    * * *
    îti urez echilibru’ si armonia pe care ti le doresti… azi si mereu! 🙂 amicalement, Mélanie

  3. Aha, esti din Mioveni!! Mai citeam un blog de acolo dar vad ca a ramas…in conservare.
    si treaba ta ce banci spargi da’ p-alea din parc de la mine sa le lasi in pace! :))
    Cat despre armonie, ai consumat ceva „ierburi” ? 🙂

    1. Da, sunt din Mioveni 😆 alt blog din Mioveni, chiar nu ştiu de el (deşi mi-ar fi plăcut)… Aş vrea să sparg o bancă străină (că sunt mami mulţi bani acolo 😆 ) şi să împart banii la săraci! Nu, din fericire nu am consumat ierburi (nici măcar nu fumez) dar am ajuns în sfârşit la o stare de linişte după o perioadă mai zbuciumată a vieţii mele. 🙂

      1. Hai, ma, ca ziceam ierburi in sensul de fiertura de ierburi, adica vreun ceai de tei, ceva. Da’ si patrunjelul e iarba!! 🙂
        Din Mioveni il citeam pe Probiu (il gasesti in blogrollul meu).

Lasă un răspuns

