La plimbare pe străduţă · poveşti scurte/momente imaginare

Căsuţa sufletului meu

Sufletul meu e o casă: simplă, mică şi cochetă. Are ferestrele foarte mari, şi aproape toate dau spre gradina cu piscină.

Holul e lung și are pereți albi. Câteva plante în ghiveci îl însuflețesc. Aici, firește am un cuier în care agăţ tot ce e negativ (înainte de a intra în căsuța asta minunată). Am și niște scaune crem. Aici se așează cei care au trecut de ușa sufletului și spera să pătrundă mai adânc… în biroul modern și elegant în care-mi beau cafeaua/sucul/ciocolata calda sau mănânc prăjituri cu persoanele dragi (dar nu fac doar asta în birou, aici mai și scriu… pierd uneori zile la rând scriind bazaconii).

Sufrageria e imensă, decorată în stil clasic. O bibliotecă acoperă peretele de est – în ea țin, pe lângă cărți, sfaturi primite de la oameni dragi, broșuri de complimente și 2 versiuni ale autobiografiei mele: una scrisă și alta în imagini.

Bucătăria are pereții verzi (cică stârnește pofta de mâncare), mobila e tipică pentru o bucătărie, însă, tot pe peretele de est am un raft maaaaaaaaare de condimente: aici țin borcane XXL de bucurie, iubire, speranțe și optimism pe care le presar după bunul plac peste friptura de gânduri sau peste prăjitura cu cremă de speranţă.

Baia e acoperită cu faianța și gresie de culoarea mării. Oglinda din perete maschează un dulap în care țin diverse creme, ustensile și parfumuri ce m-ajuta sa-mi cosmetizez zilele când sunt mohorâte și triste.

Dormitorul: cald și cu pereți roz. Un pat mare în care mă hrănesc cu vise (da, știu ar trebui să mănânc la bucătărie, dar cine mănâncă vise la bucătărie?). Șifonierul acoperă un perete întreg, aici îmi țin fațetele personalității: azi o port pe cea de visătoare! Şi mai am un televizor care arata doar realitatea ce o creez eu (aşa îi monitorizez pe locuitorii străduței, să mă asigur că locuiesc în armonie!).

Mansarda e împărțită în două: în partea de est am o sală de jocuri, unde vin să mă eliberez de stres. În partea de vest, prefer să nu intru: acolo îmi exilez fantasmele…

4 gânduri despre „Căsuţa sufletului meu

Lasă un răspuns

