Gânduri scrise · Poeziile mele

Nud psihic

Încă o postare mai veche, dar foarte dragă mie!

Illusion's Street

Visează-mă…
Să-ți spun,
Tot ce nu ți-am spus
Cândva..

…Să-ți spun cum mii de gânduri
Mi-au dat fiori…
Şi mi-au ucis vise,
Născându-mi altele…
Mai, complicate,
Uneori chiar mai rele:
Vise de femeie, nu vise de copil!

…Să-ți șoptesc ceea ce știu-
Ai mai auzit,
Însă eu o să-ți spun în alt fel…
Tăcută,
Căci știu: tu înțelegi tăcerea!

…Să-ți arăt cum tot ce e viu
Se rezumă la un singur lucru:
La iubire…
iubire?,e un lucru abstract!
Mi-ai zice,
Dar eu cred în iubire!

…Mai cred că totul are un rost-
Chiar și minciunile,
Chiar și suferințele,
Chiar și toate relele,
Chiar și ceea ce nu există
(Trebuie să fie un motiv pentru care nu au luat ființă)

…Mai cred că merita să speri…
Să speri până în ultima clipă!
Speranța nu moare odată cu tine,
Ea se continuă prin ceilalţi… cei care țin la tine…
Am…

Vezi articol original 119 cuvinte mai mult

4 gânduri despre „Nud psihic

  1. …Mai cred că merita să speri…
    Să speri până în ultima clipă!
    Speranța nu moare odată cu tine,
    Ea se continuă prin ceilalţi… cei care țin la tine…
    Am…

    Deschis catalogul si-ti dau nota zece, insa inc atalogul meu ofer cate stelute doresc. Foarte frumoase versuri:-)

Lasă un răspuns

