Jurnal · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Despre una, despre alta – Jurnal alandala cu animaţii

 

Săptămâna asta vreau să fie frumoasă… deşi azi sunt cam … cum să vă spun eu… cam 50%-50% adică jumătate veselă că m-au chemat la un interviu, jumătate îngrijorată pentru că am impresia că am luat o decizie greşită.

Astăzi e luni, 24 martie

Afară e o vreme de primăvară, dar nu e soare… 😦

În casă ca de obicei… linişte

În bucătărie vreau să fac nişte experimente…

În suflet credeam că e OK, speram să fie OK, dar nu ştiu…

Mă gândesc 1.că am nevoie să plec undeva departe… de toate gândurile mele… 2.De ce naiba scriu azi jurnal că nu-mi stă mintea la nimic.

Meşteresc… mai bine spus finalizez o poveste la care lucrez de ceva vreme şi voi începe să o postez de miercuri sau de joi

Ascult obsesiv Indila – Tourner dans le vide

Citesc doar bloguri, am citit destule cărţi luna asta fac o pauză 🙂

Am învățat că n-am învăţat nimic 😆

Sunt recunoscătoare că am lângă mine oameni frumoşi 🙂

Îmi doresc iubire ♥

16 gânduri despre „Despre una, despre alta – Jurnal alandala cu animaţii

  1. Cel mai mult mi-a placut finalul 🙂 Succes la interviu, de e un job bun. Daca nu e, sa nu fie succes, ci mai degraba un telefon: Buna ziua, marti sunteti libera? Sa veniti la un interviu…

      1. Buna ziua, Sunt Cosmisian de la Gandu(rineinfinite). Sigur, va veni o buna prietena de-a mea la interviu. Cred ca ati inteles. Profesional are o prestanta suficienta pentru a va forta sa o promovati in primele trei luni, dar o recomand mai cu seama pentru caracterul sau. Cand profesionalismul este purtat de un caracter format, aveti un om pe care doriti sa il pastrati interesat de jobul oferit astazi. Va sun maine sa vorbim despre detalii?

  2. bonne chance dans tout ce que tu fais… 🙂
    * * *
    @”Îmi doresc iubire ♥ ” – e continuarea articolului precedent?!… 😉 bon courage, but always remember: orice relatie umana, deci inclusiv IUBIREA-DRAGOSTEA trebuie sa se cladeasca de la început pe sentimente reciproce: afectiune, încredere, stima si respect… caci daca e-n sens unic, n-are sanse de durata si se poate numi oricum, numa’ „iubire”, ntzzz! 😀
    * * *
    bonne soirée et amicales pensées… ❤

    1. Merci beaucoup, l’entretien sera en français et je suis un peu nerveuse pour ça …

      Nu ştiu dacă e continuarea articolului precedent, aş fi vrut să spun că da…ieri aş fi răspuns că da, însă azi am văzut că fiecare dorea altceva (deci nu era ceva reciproc, cel puţin nu cum al fi vrut eu)… ORICUM IUBIREA E CEVA TOŢI NE DORIM, dar eu acum o doream pe a cuiva anume.. dar dacă nu se poate… Eh, keep on looking 🙂 că sunt tânără 🙂

      bonne soirée ❤

Lasă un răspuns

