Iubirile Issei · Poveştile mele

Iubirile Issei – III. Claudiu (1)

(Postare pe blogul Issei)
20 iulie 11:15 AM
Posted in Dear Diary by Issaisblogging
Filă din jurnalul unei jurnaliste-blogger (xxxiv)

Azi e: 20 iulie, o zi dintr-o vară frumoasă cum n-am mai avut de mult.
Afara: cald, exagerat de cald, dar îmi place… Mai ales seara, când ies de la birou e aşa plăcut, călduţ, orasul e viu (mai viu decat ziua…) uneori mă aşez pe o bancă în parc şi privesc cuplurile de îndrăgostiți şi în ei mă caut pe mine şi pe… deşi stiu că nu e bine, dar toţi avem otrăvurile noastre, nu?
Ma gândesc la: multe… E o perioadă încărcată, profesional şi personal, dar sunt… happy
Sunt recunoscătoare pentru: persoanele pe care nu le cunosc personal, dar îmi fac zilele şi mai luminoase decât sunt … Vă dați seama câtă strălucire în viaţa mea?
Din bucătărie: experimente multe! Mâine-poimâine poate mă vedeti la MasterChef, dupa „casnica de la MasterChef”, urmeaza jurnalista…
Citesc: bloguri, în special unul care m-a făcut să zâmbesc în dimineaţa asta + „Cuvinte încrucişate” de Aurora Liiceanu + revizuiesc un articol: ăsta tot citit e  😉
Ce mai meșteresc: un articol, preparate culinare (dar asta v-am spus deja)
Ascult: momentan ascult caniculă, dacă mă concentrez puţin aud cum se prajeşte asfaltul!
Unul din lucrurile mele preferate: în perioada asta, să mă duc la piscina!!!!
Ceea ce aștept/sper: e secret! 😉
Tags: jurnal, canicula, vara, ce mai citesc
<< Distance
Comentarii:
• 12:00 AuraAuras: Issa, Issa, Issa… pe cine credeți voi (tu și Claudiu) că păcăliţi? Noi, cei care vă urmărim ştim că el se referă la tine în multe din postarile lui recente şi tu faci la fel! Aşa că nu vă mai ascundeţi după deget!
o 12:15 claudiuN: Noi? Nu păcălim pe nimeni, Auraş!
 12:18 AuraAuras: Ba daaaaaaaaaaaaaaa! Hai, recunoașteți o dată! Cred că aţi fi un cuplu drăguţ!
• 12: 25 Issaisblogging: Auraş e vorba şi de distanţă!
o 12:30 AuraAuras: distanţa e relativă, dacă iubirea e mare şi cred că între voi 2 ar putea fi o iubire mare!
 12:35 claudiuN: Auraş, vrei să ne năşeşti?
• 12:37 AuraAuras: cu plăcere!!!!!!!!!
o 14:00 Issaisblogging: dar ce se petrece în lipsa mea pe blogul meu? Mai întâi trebuia să fiu peţită!!!!
 14:45 AuraAuras: Pai cred că v-ați auto-pețit destul!

Ce ți-e și cu Auraş! E nebună! Aş vrea să o cunosc pare genul de persoana amuzantă, dar cu picioarele pe pământ! Şi Claudiu… e clar CĂ se petrece ceva Între noi, au observat și alții deja.
– Denisa, vreau articolul acum!!!
– Imediat!
Urăsc când îmi spune Denisa, e clar că e în toane proaste, mai bine mă duc.

[…]

Gata, am ajuns acasă, ce zi! Şi tot trebuie să mai stau la PC să îi trimit mailul acela Georgianei! Am și un mesaj pe facebook… e de la Claudiu…

Claudiu Clau: Sper că nu îți faci planuri pentru concediu, vreau să vin să te cunosc!

Ce??? Draguț din partea lui, dar… distanţa asta??? Vom vedea, totusi, cine știe..

4 gânduri despre „Iubirile Issei – III. Claudiu (1)

Lasă un răspuns

