Iubirile Issei · Poveştile mele

Iubirile Issei – III. Claudiu (3)

(Postare pe blogul lui Claudiu)
10 August 22:00
Posted in Diverse by claudiuN
Experimentul Pitești

Pitești… recunosc, mă îndreptam cu oarece dubii spre el. Oare am făcut bine? Ce părere o avea ea despre asta? Dacă a spus da doar din complezenţă şi nu mă va aştepta? Dacă nu va fi şi acea chimie fizica între noi? Însă acum pot spune că experimentul meu piteştean e unul reuşit, frumos…
Piteștiului e un oraș superb, mai ales când ai un ghid ca al meu. Cu ochii mari, luminosi si caprui, parul lung, castaniu, ondulat (uneori şi-l încrețește de tot şi îi stă superb! Dar şi cu el îndreptat îi stă bine), pielea bronzată, dar nu exagerat, de culoarea caramelului, trupul delicat şi în acelaşi timp senzual, buzele nici mici, nici mari, de culoarea cireşei. De fapt nu ştiu cat am retinut din oraşul ăsta pentru că eu sunt mai mult cu ochii la ea…
Cred că rezultatul final al Experimentului Pitești, va fi mutarea mea aici!
Tags: jurnal de călătorie, portretul iubitei, iubita, Pitești
<< Îndrăzneală

Comentarii

  • • 22:15 AuraAuras: Oooooo, văd că mi-aţi urmat sfaturile! Distracţie plăcută!
  • o 22:17 claudiuN: Mulțumim, Auraş 😀
  • o 22:35 Issaisblogging: Mulțumim scumpo 🙂
  • • 22:36 Issaisblogging: Lingușitor mic!
  • o 22:37 claudiuN: cine, eu?
  •  22:38 Issaisblogging: nu, geamănul invizibil!
  • • 22:39 claudiuN: aaaaaaaa, m-am liniștit, noapte buna frumusețe :*

Ce nebun! Lingușitor mic ce e! Dar totul e aşa frumos… totuşi mi-e teamă… mi-e teamă că totul se va sfârși și va pleca. Nu știu cum voi suporta totul, dacă se va întâmpla asta. Pur și simplu nu știu…. Mai bine nu mă mai gândesc la sfârşit, mai bine mă bucur de prezent și mă bag la somn acum, trebuie să mă odihnesc, să arat bine mâine la piscina.

Cine naiba mai da sms la 11 noaptea???

Noapte buna încă o dată, frumoasa mea! :*
De la: Claudiu
10/08/2015

Ce frumos!

4 gânduri despre „Iubirile Issei – III. Claudiu (3)

Lasă un răspuns

