Iubirile Issei · Poveştile mele

Iubirile Issei – III. Claudiu (5)

Zilele trec enervant de greu. Mă învăţasem să îmi petrec ziua cu Claudiu: să îl scot la plimbare prin oraș/prin ștrand/prin (pădurea) Trivale, să mergem la bowling/la film/la bazin sau toate trei în aceeași zi. Mi-e dor să stau lângă el pe o bancă, să îmi pun capul pe umărul lui și să visez că aşa vom fi mereu: împreună, chiar și atunci când vom fi bătrânei…

Aștept cu nerăbdare serile, să vorbim…. Dar nu mi se mai ajunge. Mă doare să ştiu că suntem despărțiți de un monitor. Mi-a spus că în vreo 2 săptămâni îşi va rezolva problemele şi apoi se va muta aici. Tot nu știu dacă e bine să îl rup de lumea lui. Dar simt că nu mai pot, am devenit dependentă de el.

[…]

E ora 16:00. Nu se mai termina parcă programul de azi. M-am saturat de ziarul asta. M-am saturat să scriu bârfe și, din când în când, să iau cate un interviu, deși uneori am ocazia să discut cu persoane interesante, alteori am de a face cu persoane total inabordabile sau plictisitoare.

Ce îți irosești talentul la ziarul ăla?
– Pai și ce să fac? Unde să mă duc în ziua de azi? Mai toate ziarele sunt la fel. Nici mie nu imi place, mă simt limitată, dar ce să fac?
– Ai dreptate frumoaso, ai dreptate… și mie mi-a fost greu la inceput!
– Ha ha ha! Vorbești de parca ai fi un moșulică pe lângă mine!
– Dar un moșulică sexy, recunoaște!

Of, Claudiu, ce dor mi-e de tine. Aveai mare dreptate: îmi irosesc talentul. Dar ce să fac? Aş scrie o carte… dar deja am blogul, acolo mă exprim liber și îmi place pentru că sunt într-adevăr citită… dacă aş scrie o carte oare ar cumpăra-o cineva? Nu banii mă interesează, dar nu aş vrea să rămână prăfuită pe rafturile unei librarii, prizonieră…

– Denisa, nu mai visa!
– Nu visam, tocmai terminasem articolul și îl reciteam!
– Da, sigur! Voiam doar să te anunț ca la 5 va fi o ședință, ni se va prezenta noua conducere!
Asta cred că va fi interesant. Nu mă gândeam că noua proprietara va veni asa repede pe aici. Vechiul patron rar apărea prin redacție, nu prea îl interesa. Ziarul mergea: bârfa vinde…

[…]

„Noua proprietară” intră în sala de şedinţe. E o femeie la vreo 28-30 de ani (cam tânără, zic eu). Cam ştearsă şi spălăcită…

– Buna ziua, mă bucur că v-ați adunat toți aici! Permiteți-mi să mă prezint numele meu este Angelica Croitoru și sunt noua proprietară a trustului.

Bla, bla, bla… ce plictisitor. Dar va fi interesant să fie ea șefa cea mare: spune ceva de niște schimbări.

– Mă gândeam ca săptămânalul Monden.AG să îl schimbăm într-o revistă de lifestyle. Mie personal nu îmi plac bârfele.

I-auzi, lifestyle… hmmm, poate fi ceva, oricum mai bun decât bârfele.

– De asemenea, pentru revista de lifestyle mă gândeam ca redactor-șef să fie Denisa Iosif. Consider că e persoana potrivită, îi cunosc stilul de scriere și cred că e persoana indicată.
– Va mulțumesc doamna, sunteți foarte amabilă…

Wow! Asta da noutate. Câţiva colegi au fost pusi pe liber, pentru că nu se potriveau cu viziunea ei, dar eu am avut un mare noroc se pare.

[…]
– Da iubita mea, ce faci?
– Bine, tocmai am ieşit de la o şedinţă!
– Da?
– Da… şi am o veste pentru tine!
– Ce veste iubire?
– Voi fi noul redactor-şef al unei reviste de lifestyle!
– Ce? Ţi-ai găsit alt job?
– Nu, s-a re-branduit trustul, iar eu am fost promovată!
– Felicitari iubita mea frumoasă şi competentă! Dar am şi eu o veste care te va bucura şi mai tare!
– Da? Ce e?
– Eh, ghiceşte!
– Pai dă-mi un indiciu!
– Nu-ţi dau niciun indiciu, ghiceşte!
– Ești rău-rău-rău-rău-rău-rău-rău-rău-rău-rău-rău-R.Ă.U!
– Si nu mă mai iubeşti pentru că sunt R.Ă.U?
– Hai, nu schimba subiectul şi spune o dată vestea!
– Bine, am aranjat să fiu transferat la filiala din Pitești şi mă voi muta la tine săptămâna viitoare!
– Ce?????
– Mai incet iubita că îmi spargi timpanele!
– Scuze, dar mă bucur şi eu, ce vrei?

Lasă un răspuns

