Iubirile Issei · Poveştile mele

Iubirile Issei – III. Claudiu (7)

A trecut aproape un an. Un an plin de întâmplări. Un an plin de fericire, de iubire, de realizări. În câteva zile mă voi muta la Claudiu, da, am ajuns la stadiul acela al relaţiei, deşi încă nu m-a cerut de soţie, dar ce mai contează. La muncă, totul e bine. Revista nu mai e una locală, ci una națională, deşi poate părea puţin ciudat că sediul nostru a rămas tot în Piteşti, dar mai bine, nu îmi place Bucureştiul, e prea aglomerat şi înghesuit. Am un editorial în care scriu ce vreau eu, de multe ori public un articol de pe blog, deci e foarte uşor. Ce mi-aş putea dori mai mult?

[…]
Am terminat de făcut bagajele. Nu cred că mai lipseşte nimic. Am împachetat tot, chiar și gândurile și speranțele. În curând va veni Claudiu să mă ia și ne vom muta împreună, în apartamentul său. Am primit un SMS:

Ieși puțin pe geamul camerei tale, te rog!
De la: Claudiu
10/06/2016

Oare ce o vrea? Deschid geamul și ce văd? Pe gardul parcului de vizavi e agățată o pancartă mare pe care scrie: „Vrei să fii soția mea?”. Poți să refuzi o cerere aşa vizibilă? După nici 10 secunde apare și Claudiu cu o portavoce și strigă: „Da sau nu?”. Strig cât mă ţin plămânii: „Daaaaaaaaaaaaaaaa!”. Iar el imi răspunde, tot prin portavoce:  „Dacă vrei inelul coboară!”.

Alerg pe scări și aproape era să cad pe la etajul 1.

– Da’ mult ţi-a luat!
– După ce că era să rămâi fără mireasă! Unde mi-e inelul?

Scoate din buzunar o cutiuţă roșie, în formă de inimă, îmbrăcata în catifea roşie. O deschide. Eu zâmbesc, mi s-au umezit și ochii. Mă ia ușor de mână, ia inelul și mi-l pune pe deget. Inelul e superb, simplu, din aur, cu o inimioară în mijlocul căreia e un diamant mic. Îl privesc în ochii lui albaștrii minunați și îl sărut. Abia apoi realizez că, probabil, cel puțin 50% dintre vecini ne priveau pe furiș.

– Hai, sus, să mă ajuți să car bagajele.
– Of, credeam că pentru asta mă scutești de cărat bagaje!
– Nu, nu! Şi, în plus, mama ți-a făcut prăjitura preferată, cică drept răsplată că o scapi de pacoste!
– De cea mai mare pacoste!
– Heeeeiiiiii!
– De cea mai mare și mai frumoasă pacoste!
Nebunul meu adorabil… Cum a lăsat el totul pentru mine și m-a vindecat de toate fantomele.

[…]
Ce zi istovitoare. Am fost să îmi caut rochia de mireasă. După multe magazine, mii de modele, zeci de probe, în sfârşit am găsit rochia aceea în care mă simt… mireasă. Rochia aceea perfectă care îmi dă senzația că sunt cea mai frumoasă din lume!

[…]
Ziua nunţii. Carla mă ajuta să mă îmbrac. Îmi încheie corsetul rochiei. Eu mă privesc în oglinda, îmi stă foarte frumos. Toată viaţa mi-am imaginat momentul ăsta și iată că a sosit… e infinit mai frumos decât orice vis, iar de emoţii nici că mai vorbesc…. Totul e SUPERB. În sfarsit mă voi căsători cu Claudiu.

[…]
Bora-Bora. Soarele pătrunde ușor în cameră. Îmi atacă ochii. Eram trează de ceva vreme, dar acum, soarele ăsta mă orbeşte.. Îl privesc pe Claudiu. E cu spatele la mine. Are un spate puternic, definit pe care-mi place să desenez hărți imaginare pe care apoi trasez linii marcând trasee cu unghiile.
Ma aplec ușor și îl sărut pe obraz.
– Trezește-te somnorosule!
– Visez încă?
– Nu, nu visezi, suntem aici, doar noi…
Mă ia de mână, și o întinde. Îmi privește verigheta.
– Te-am prins… de fapt m-ai prins… ne-am prins reciproc îmi zice întinzându-și mâna… Şi ne-am legat cu cele mai mici cătușe din lume. Acum tu ești prizoniera mea, iar eu sunt prizonierul tău.

 

Sfârşit!♥

 

14 gânduri despre „Iubirile Issei – III. Claudiu (7)

    1. Nu, am ţinut la poveste prea mult ca să se întâmple ceva (de fapt la toate ţin) şi am vrut să fie şi simplă fără înşelat, minţit, etc. deşi începutul a fost unul mai dur poate 🙂 Mă bucur că ţi-a plăcut

    1. Cine nu? Eu am fost inspirată de o declaraţie de valentien’s day pe care am văzut-o când eram mai mică, ce implica un cearceaf pe care scria cu vopsea neagră te iubesc sper că acum se vede 😀

Lasă un răspuns

