Gânduri scrise · Jurnal

8501(sau Cum ar suna coperta a IV-a la autobiografia mea de până acum)

8500 zile! 8500 – e numărul la care am ajuns după ce am socotit toate-n viaţa mea: de la primul scâncet până azi, în momentul în care m-am decis să scriu – azi, în ziua 8501… Dar ce-are matematica cu viaţa? Oare chiar se poate contabiliza tot ce am trăit? Toate clipele de bucurie? Toate tristeţile? Toate greşelile? Toate izbucnirile nervoase? Toate căzăturile fizice? Toate căzăturile psihice? Toate tentativele de a te ridica? Toate reuşitele tale, indiferent de planul în care au fost realizate? Azi în ziua 8501 nu mă întorc doar spre trecut, ci şi spre viitor, spre visurile mele de om care a trăit 8500 zile şi care mai are o grămadă de zile în faţă!!!!

cus-39-happy-24-birthday-love

P.S

Tortul va veni puţin mai târziu, după ce îl voi tăia, dar va veni 🙂

29 de gânduri despre „8501(sau Cum ar suna coperta a IV-a la autobiografia mea de până acum)

Lasă un răspuns

