Jurnal

Aşa cum v-am promis: TORT

Aşa cum v-am promis mai devreme iată şi o felie de tort (e una virtuală, aşa că oricât aţi mânca din ea, tot rămâne şi pentru restul 😀 ). Nu e aşa aspectuos dar gustul e foarte bun! E un tort clasic de zahăr ars (preferatul meu din copilărie) în care am introdus şi fructe de pădure! (şi scuze pentru calitatea imaginii, nu aveam aparatul foto încărcat)

Tort

16 gânduri despre „Aşa cum v-am promis: TORT

  1. Calculat pe kilogramcorp mie trebuie sa-mi aloci o portie ceva mai mare. Nu ma intereseaza aspectul, nu fac mofturi estetice la prajituri. 🙂
    Hai sa mai traiesti odata si sa ajungi cu bine la anii mei! 🙂

    1. Bine, bine îţi trimit o porţie mai mare 🙂 E foarte bun la gust, dar na tortul de zahăr ars iese mai însiropat puţin decât celelalte 🙂 Sper să ajung cu bine, că la ce vremuri trăim, oricum am făcut un test de personalitate on-line şi am aflat că vârsta mea mentală este de 33 de ani 😀

  2. LMA cu sanatate, Berbecuto! Bon anniv’! Happy B’day, young Rammy babe! 🙂 deviza berbecilor e:”tot înainte si calea ti se va deschide!” 🙂
    * * *
    poursuis la lecture du livre de ta vie, accepte de tourner les pages pour tout simplement compléter un chapitre, sans craindre qu’arrive le mot „fin”… maintiens ton équilibre en traversant chaque route que la vie place sur ton chemin… regarde tjs en avant, en conservant ta capacité d’émerveillement, continue ton voyage sur la route que tu te traces et rappelle-toi de vivre dans le présent, now and here! 🙂 because: IERI a fost, a trecut… MÂINE e nesigur, un mister…
    AZI e un cadou PREZENT, „present”=gift=cadou… 🙂

    my very best & friendly hugs, Mélanie ❤

  3. a fost ziua ta? ce am pierdut? la multi ani cu intarziere, si stii ca iti doresc din suflet tot binele din lumea asta mare. Sa ai parte de tot ce inseamna frumos! te imbratisez si din tort tot pap, chiar daca nu am fost pe faza:P

Lasă un răspuns

