Gânduri scrise · Vise Şi Oglinzi

Doar o postare Pascală

Eh, nu mai pot amâna la nesfârşit. Am tot încercat să mă eschivez. Mi-am stors creierii. M-am dat cu capul de pereţi. Am sperat că inspiraţia va veni… Nu ştiu ce să mai fac! Singura soluţie (demnă) este să fiu sinceră cu voi: nu ştiu ce să vă scriu de Paşte, de povestit despre cum îl petreceam când eram mică v-am povestit anul trecut; anul ăsta nu voi face nimic ieşit din comun… şi, în plus, nu-s bună la compus urări deosebite, pompoase chiar (pot scrie orice, dar urări nu, de nici un fel)… Ce să mai, o să merg pe varianta simplă, sinceră şi scurtă:

Vă urez un Paşte fericit şi luminat!

A… şi să răsară soarele pe străduţele voastre, să vă puteţi bucura cum trebuie de această minunată sărbătoare!

Eh, asta a cam fost tot pentru astăzi! Voi mai reveni pe aici şi azi şi mâine, poate o mai fi cineva pe aici care îţi petrece Paştele acasă şi se va plictisi!

P.S

Nu uitaţi: Paştele e sărbătoarea Învierii Domnului, nu a exceselor culinare de primăvară!

Icoana-Invierii-intre-tradi(1)

 

40 de gânduri despre „Doar o postare Pascală

  1. frumoasa urarea ta, multumim!
    La rândul meu, iti doresc ca sarbatorile Sfintelor Paste sa te gaseasca sanatoasa si fericita, sa iti daruiasca pace si liniste sufleteasca, sa iti intareasca increderea si speranta într-un viitor luminos. Un Paste plin de Lumina!

Lasă un răspuns

