La plimbare pe străduţă

Mutarea blogului: Noua străduţă e deschisă

1883Ei dragilor, e momentul să încep un nou capitol. Mutarea blogului e aproape gata, mai sunt mici detalii de pus la punct, dar eu sunt cam nerăbdăroare aşa că  vă urez bun venit pe noua mea străduţă care, în esenţă este aceeaşi doar că este mai frumoasă acum şi mai organizată.

Sper că veţi veni pe aici cu drag, la fel cum veneați şi pe străduța veche. Eu, ca de obicei o să vă aştept cu lucruri noi şi interesante!

Îi multumesc lui Cristian pentru tot efortul depus pentru mutarea blogului (şi pe care îl mai are de depus) şi pentru ca această străduţă să arate aşa cum trebuie!

Cam atât am avut să vă spun pe moment, mai trebui să mă ocup şi de alte lucruri.

Ne mai citim!

O zi frumoasă (şi cu mult soare în suflet, dacă altfel nu se poate) în continuare! ♥

18 gânduri despre „Mutarea blogului: Noua străduţă e deschisă

    1. Draga mea sus, în partea dreapta ai opţiunea să te abonezi prin e-mail şi vei primi mail la fiecare nouă postare sau îmi poţi da like pe facebook, găseşti un panou cu facebook-ul paginii tot în dreapta 🙂 Mersi că vrei să mă urmăreşti în continuare!

            1. pai am programat pe zile :)) şi am profitat de aceatsă mutare şi să mai fac o curăţenie, că eu urmăream multe bloguri care acum nu mai există 😀

  1. Mă bucur că te pot citi și aici, dar, de asemenea, că-ți place atmosfera! Vreau să cred că vom rămâne mereu alături, indiferent în ce casă stăm sau ne mutăm.
    S-auzim mereu de bine! 🙂

    1. Normal, eu o sa va vizitez tot timpul 😀 M-am mutat pentru că aveam nevoie de o schimbare în legătură cu blogul, dar asta nu înseamnă că voi renunţa la cei care i-am citit atâta timp cu drag! 😀

Lasă un răspuns

