Poeziile mele

Dor

Sad-girl-waiting-for-youȚi-am inspirat puternic mirosul..
Mi-am inundat simțurile cu el –
Să nu te mai uit,
Să te simt mereu…
Ca o briză
Mângâindu-mă ușor
Dimineața
Pe trupul gol…

Ți-am memorat textura pielii –
Rigidă, masculină…
Am să-mi comand o jacheta asa
Să-ți simt îmbrățișarea
Când am nevoie de ea…

Ți-am sorbit lumina din privire
Căci voi avea nevoie și de ea
Să mă călăuzească noaptea
Căci nu mai ești aici…
Și te caut disperata
Prin casă
Să mă iubești…

Ți-am copiat sărutul
Cu-n indigo pe-o foaie
Și-acum asta e tot ce sărut,

Sigur acum citești aceste rânduri
Ce pe mine ma dor…
Ești departe
Și te-ntrebi
(la fel ca mine)
De ce naiba-i plecat?

8 gânduri despre „Dor

Lasă un răspuns

