La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Hot Mess

Razele de soare au început să-mi gâdile trupul mai mult gol decât îmbrăcat… Cine a decretat că boxeri și maieuţ = pijama de vară nu știu ce a avut în cap, dar îmi place. Am deschis ochii înceeeeeeeeeeet, leneșă, deranjată. M-am luptat cu o muscă imaginară. M-am ridicat. Am stat acolo, în mângâierea soarelui ce răsărea, o vreme – îmi plăcea, îmi oferea energia de care aveam nevoie pentru o noua zi.

Mi-am examinat picioarele. Azi trebuie să mă epilez, mi-au ieșit 3 fire de aproximativ 2 mm, însă, din fericire, pedichiura e OK (e simplă, oja de culoarea spumei mării). Am întins mâna spre soare, nu să-l mângâi ci, pentru a-mi examina și manichiura. Eh… aici ar trebui să-mi fac o programare, m-am plictisit de modelul ăsta!

M-am dat jos din pat. Parchetul era cam rece pentru picioarele mele goale. Mi-am încălțat papuceii roz și pufoși. M-am așezat pe scaun, în fața măsuței mele de machiaj. M-am privit în oglinda ei imensă. Of, nu trebuia să mă duc la culcare fără a mă demachia, arăt ca un clown gotic… Iau un șervețel umed și-mi șterg urma de rimel din jurul ochilor…

Părul, deși-l prinsesem înainte de culcare, era un vârtej, l-am desfăcut din elastic și mi-am scuturat capul. Arătăm ca o versiune brunetă și creaţă a vărului It din Familia Adams, mi-am îndepărtat parul și am privit în jur abia atunci am realizat că intrase și el în cameră… mă privea…

Mi-a zâmbit. Mi-a spus că dimineața sunt și mai frumoasă, fără toate straturile mele (deși nu exagerat de multe ca la alte fete) în boxeri cu floricele și maieu alb. I-am zâmbit.

–          Dar sunt un dezastru nu vezi?

–          Ce dezastru? Eu te văd minunată! Ia ridică-te! Uite ce craci perfecți ai! Ia fă o piruetă! De fund nu mai zic nimic… că iar mă faci obsedat! Ce talie minusculă! Și sânii… deși tu-i vezi mici, eu îi văd perfecți… uite cum se holbează la mine! Ce buze sărutabile! Ce ochi frumoși…

–          Da, gata am înțeles, nu mă mai lăuda că mi se urcă la cap…

–          Vreau doar să te vezi cum te văd și eu…

M-a cuprins cu mâinile în jurul taliei. M-a întors cu fața spre oglindă. Niște șuvițe îmi împânzeau privirea. Își ținea mâinile strâns în jurul taliei mele.

–          Aşa ciufulită și nemachiată cum ești acum eu te văd cea mai frumoasă… nu mai zic nimic de ținuta asta pe care o ai… că întârzii la muncă, oricum tu mă provoci și în îmbrăcată în costum de măicuță!

10 gânduri despre „Hot Mess

      1. Cu siguranta exista, numai ca te va gasi la timpul si momentul potrivit, stii cum e aia, ca sa intalnesti printul, trebuie sa saruti multi broscoi.

Lasă un răspuns

