Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Enigma florilor de liliac

Enigma florilor de liliac 1
enigma florilor de liliac

Am primit cartea Denisei, Enigma Florilor de Liliac, fix acum o săptămână. Tare fericită am fost când nea Liviu (poştaşul) a bătut la uşă în stilul caracteristic: ştiam ce-mi aduce! Când am deschis pachetul am fost tare-tare încântată.

Am luat cartea chiar şi la facultate. M-am lăsat purtată de versurile ei simple şi frumoase şi am ignorat tot ce se întâmpla în jurul meu… Am citit şi recitit poeziile (dar şi frumoasa dedicaţie pe care Denisa mi-a scris-o pe pagina de titlu…). Şi, (bineînţeles că) tot citind am înţeles care este enigma florilor de liliac sau cel puţin una din enigme: frumuseţea stă în simplitate şi în căldura transmisă prin însăşi această simplitate.

Pe fiecare pagină, în fiecare strofă, în fiecare vers rezonează sufletul frumos al Denisei – unde mai pui că şi mamei i-a plăcut cartea (şi ea nu prea e cu poezia, e mai mult cu proza).

Eh, şi cuvinte ar fi multe, iar enigmele, deşi le-am descoperit nu vi le pot spune pe toate (că nu ar mai fi enigme!!!). Vă las cu o poezie scurtă a Denisei 😀

enigma florilor de liliac

9 gânduri despre „Enigma florilor de liliac

  1. Ai deslusit o parte din enigma, draga mea ! 🙂
    Iti multumesc tare mult, pentru frumoasa ta postare si ma bucur enorm ca ti-a placut…aaa, si mamei tale, sarut mana mult ! ❤

    Pupici si dulci imbratisari !

Lasă un răspuns

