Poeziile mele

Cuvintele

typewriter_girlMi-am luat cuvintele la plimbare
Pentru o ultimă dată –
Le-am arătat străzi,
Le-am arătat fețe,
Le-am arătat sentimente,
Le-am arătat haine și pantofi…

Le-am cumpărat și câte-o înghețată de vanilie
Și, mâncând, ne-am așezat pe niște trepte
Și-am așteptat să vină muza-mi
Să ia cuvintele în custodie…

Dar nu a mai venit…

Se-nnoptase.
Eu și cuvintele
Tot pe trepte eram…
Atunci, de sus, a venit un bilețel
Plutind prin aer, printre stele…

„Nu eu sunt muza,
Nu mai aștepta!
Muza ta e lumea –
Ei să-i dai cuvintele”
Scria pe el…

Să i le dau lumii?
Să le dau drumul să fie libere?
Cuvintele de care m-am legat atât…
Sa zburde prin lume
Răspândind colonia cu care le-am parfumat…

13 gânduri despre „Cuvintele

  1. Pentru mine prima strofă este genială , dă ritmul întregii poezii și modul în care e scrisă m-a atras imediat.
    Superbă lucrare 🙂
    Succes pe mai departe !

Lasă un răspuns

