Vise Şi Oglinzi

Dor de copilărie

Girl-Fashion11Mi-e dor de copilărie. Mi-e dor să visez că am anii pe care-i am acum în timp ce probez pantofii roșii și cu toc al mamei (am și eu niște pantofi așa, dar nu au farmecul ăla). Mi-e dor s-o mai întreb pe „tuși” dacă nu mai are niște „maichiaşuri” și pentru mine (eram cochetă de mică, deși nu foloseam niciodată „machiaşurile” pe mine, ci pe păpuși – trebuia doar să mă laud că am așa ceva…). Mi-e dor să ies afară, să mă joc până când încep să cânte greierii sau chiar mai mult. Mi-e dor să râd cu pofta aia nebună. Mi-e dor de păpușile mele. Mi-e dor de prieteni pe care i-am avut atunci și nu-i mai am acum. Mi-e dor să ne jucăm de-a Sailor Moon și, eventual, să ne și certăm care e care. Mi-e dor de-atâtea obiecte care însemnau atât de mult pe-atunci, gen jocul tetris, paletele de tenis portocalii, ustensilele de bucătărie – din plastic (evident). Mi-e dor să mi se citească povești înainte de culcare, iar eu să cred că toți acei căpcăuni, toți acei Feți-Frumoși și Ilene Cosânzene există. Mi-e dor să aud cum „sună uzina” la 15 și la 22 anunțând sfârșitul, respectiv începutul unui schimb… Nu vă puteți imagina ce haos era de la 3 la 3 și 1 minut (scurt, dar eficient) printre noi copii, vara când eram pe afară și apoi… ce cuminţeală colectivă căci unul din părinti urma să vină acasă.  Da, noi am crescut cu cheia la gât, și da am fost mai independenți decât cei de acum și nu am pățit nimic! Mi-e dor de un pahar de suc de la TEC sau de Tanc pardon Tang, (s)Tropicana, etc…

Ah… copilăria mea cu parfum de gumă Turbo... Cine m-a păcălit să cresc? Poate ar fi trebuit să mi se spună încă de atunci, că visul meu de a fi „domnișoară” e mai bine să fie un vis și-atât…

24 de gânduri despre „Dor de copilărie

    1. Din păcate copilăria e doar o etapă a vieţii noastră, o etapă peste care uneri abia aşteptăm să trecem pentru a deveni oameni mari…şi apoi să vrem să ne întoarcem la ea!

  1. BOIEROAICO ai băut „Tang” (mamăă ce otrăvitoare era), stăteai 5 ore cu dinţii galbeni şi limba portocalie !!! 🙂 Eu aveam TEC-ul la 5 străzi distanţă luam sifon şi făceam pliculeţe d-alea de la basarabeni cu vopsea d-aia uscată şi eram fericit 🙂 şi uite că m-am făcut mare !!!

    1. partea cu dinţii galbeni şi limba portocalie nu mi-o amintesc, TEC-ul era la o stradă distanţă 😛 am băut şi sifon, şi suc d-ăla la plic 😛 şi, la fle ca tine, uite ce mare m-am făcut!

Lasă un răspuns

