Gânduri scrise

Vreau / Nu vreau

lazy-bed-fashion-girl-Favim.com-495487Azi nu vreau să-nfrunt lumea. M-am săturat să fiu nevoită să-mi pun masca de luptătoare în fiecare dimineață. M-am săturat să schițez zâmbete glaciale și să creionez priviri sfidătoare. Am obosit să tot încerc să ascund ce simt. Azi vreau să stau în pat. Azi vreau să plâng… Azi nu mai vreau să mă chinui să uit…

Nu an chef azi de nimic, nici cuvintele nu mă vor așa… Nici voi nu mă vreți așa… Dar lăsați-mă o zi, una singură, apoi … vom vedea ce va urma!

16 gânduri despre „Vreau / Nu vreau

    1. E 60% inspirat din poză am dat de ea în timp ce căutam altceva :)), 40% real… Eh, am avut şi zile mai bune 😀 cred că e din cauza stresului, abia aştept să scap de sesiunea asta!

Lasă un răspuns

