Jurnal

AFK

cute-girl-keyboard-letters-Favim.com-622308AFK : away from keyboard = departe de tastatură – într-o traducere mot-a-mot realizată în stilul celor care au impresia că ştiu să traducă, dar nu voi intra în teoria traducerii acum că nu am chef – așa aș putea descrie ultimele săptămâni. Deși am mai avut unele lucruri deja scrise,  deși l-am mai intervievat și pe Sarcasticu’ și m-am ocupat (as always) de rubrica Un Blogger pe Zi de pe ebloguri.ro; am simțit nevoia acută de a scrie ceva nou – dar nu am putut, cuvintele nu îmi ieșeau.

De ce nu am putut scrie? Din cauza celei mai stresante sesiuni din viața mea (nici articolul ăsta nu va fi prea grozav, vă anunț). Nu mai am chef și nici tragere de inimă să învăț, am ajuns și eu la o limită a capacității de a face așa ceva…

În weekend, voi fi din nou AFK – dar de data asta pe bune. Voi pleca la ţară pentru cea mai enervantă sărbătoare, din punctul meu de vedere – Rusaliile sau Moșii de Vară. De ce nu îmi place? Pentru că la mine la ţară, în Duminica Rusaliilor trebuie să mergem la cimitir cu toate lucrurile ce urmează a fi împărțite. Și ce poate fi mai frumos decât să te vezi cu neamurile curioase de până la gradul 100 printre morminte, bocete și miros+fum de tămâie? Un singur obicei îmi plăcea: spălatul pe picioare din ziua de luni, dar nu se mai ține. Mergeam din casă în casă, ne spălau picioarele și apoi ne serveau cu păsat (sau pâsat – cum se spune la mine).

Dar voi rezista și sper să mă întorc cu forțe noi! Până atunci, dacă vi se face dor de mine să citiți rubrica mea de pe ebloguri, pentru că voi pregăti în avans bloggerii (d-aia se numește Un Blogger pe Zi – nu?) şi sunt sigură că vă vor plăcea.

O zi superbă și un weekend de poveste! A, și bineînțeles, tradiționala urare: mult soare pe străduţele voastre sufletești!

10 gânduri despre „AFK

  1. Noi mergeam de Paștele Blajinilor la cimitir. Tot așa, era momentul din an când se întâlneau toate rudele, care mai de care mai curioase. De câțiva ani buni nu am mai participat la ritual 🙂 . Am auzit că s-a transformat într-o paradă de mașini, de costume scoase de la naftalină, de bijuterii, coafuri și nepoți. 🙂 Să ne povestești cum a fost!

  2. cum a fost la tara?
    ciudat, dar mie imi e dor de traditii (desi la noi nu se intampla asa de Rusalii) probabil ca tocmai din cauza ca acum nu are cine sa ma mai oblige sa le respect si nici familie nu mai am
    mda, ciudat cum viata iti da peste nas si ajungi sa „ai” ceea ce nu credeai, dar sperai si cand obtii (chiar daca e fara voia ta) realizezi ca iti lipsesc acele lucruri
    in fine, bucura-te ca ai bunici (eu nu intelegeam aceasta expresie pana in toamna) si parinti (care banuiesc ca te iubesc si te respecta) pentru ca e mai greu si mai grav sa nu mai ai nici pe unii, nici pe altii
    (din „intelepciunea” dobandita in urma traumatismelor provocate de o familie snoaba, idioata si egoista)

    1. La ţară a fost frumos, dar şi puţin obositor… Dar per total mi-a plăcut 😀 imi pare rau ca ai asa o familie, dar ii ai pe cei mici care te iubesc neconditinonat! 😀

Lasă un răspuns

