Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Inima ta şi inima mea

M-am resemnat: nu-ți pot îmblânzi inima … E prea sălbatică. E prea violentă. E ca un uragan. Mi-am construit, în schimb, un refugiu…

De ce a trebuit să încerc să fac și de data asta pe eroina? De ce trebuia neapărat să fiu eu cea care te-ar fi adus pe calea cea bună ? De ce m-aș fi complicat atât pentru o cauză pierdută? – M-ai întreba…

Pentru că te iubeam, mă boule – d-aia ! Și cu ce m-am ales? Cu o inimă înspăimântată care se-ascunde acum de tot ce-ar putea s-o facă fericită!

17 gânduri despre „Inima ta şi inima mea

  1. EH, M-AM INTALNIT SI EU CU REPLICI DE GENUL SCRISE PE BLOCURI IN CARTIER, PE PERETI LA SCOALA SI MAI STIU EU UNDE:))):))) DAR IMI PLACE ASTA CUM SUNA, VENITA DE LA TINE, PENTRU CA NU MA ASTEPTAM :))

Lasă un răspuns

