Jurnal

Jurnal alandala 14 iunie 2014

Cine-păstrează-un-ochi-deschis-spre-trecut-e-înţelept.-Cine-îi-păstrează-pe-amândoi-e-orb.Săptămâna asta am avut multe chestii de făcut și încă mai am, din acest motiv nici nu v-am putut vizita pe toți așa cum o făceam de obicei 😳 … Dar nu mai e mult și termin și cu disertația (pe 26 am examenul final, așa că țineți-mi pumnii). Alerg de colo colo ca bezmetica și nu termin nimic… Mă mir că am reușit să mă apuc să scriu această filă de jurnal.

Astăzi e sâmbătă, 14 iunie… cică… am și pierdut șirul zilelor din cauza stresului.

Afară e plăcut, nu mai e așa cald cum a fost ieri.

În casă nimic de raportat, liniște… cred că și eu mă bag la o repriză de somn după ce termin de scris aici.

În bucătărie miroase a ardei umpluți… poate vouă vă place, mie nu prea…

În suflet… s-au redeschis răni ce le credeam închise, dar nu-i nimic: am învățat să trăiesc cu ele. Nu-i așa că urâți și voi acele momente când trecutul vă bate iar la ușă, vrând să intre neinvitat în căsuța sufletului vostru de unde-l alungaseră-ți cu mare greutate?

Mă gândesc dar la câte nu mă gândesc? La disertație. La vacanță. La o nouă rubrică pentru acest bloguleţ. Și astea sunt doar câteva exemple.

Ascult cum ciripesc niște păsărele la fereastră… mă liniștește puțin.

Citesc … de fapt recitesc disertația, mai am câte o literă mâncată pe ici pe colo.. Nu mai am timp de nimic altceva, însă cum voi avea o stare mai bună o să citesc o carte interesantă (dar nu vă spun care, veți afla la sfârșitul lunii)

Am învățat o grămadă, tocmai ce am încheiat o sesiune al naibii de enervantă! Și am mai învățat că îmi pot călca pe inimă, dar nu pe orgoliu – și e mai bine așa, oricare ar fi situația nu te poți lăsa călcat(ă) în picioare!

Sunt recunoscătoare că am ajuns până aici, deși simt că îmi explodează capul.

Îmi doresc liniște, pace, iubire (ca de obicei și în ordine aleatorie) și să scap o dată de acest stres.

O zi frumoasă dragii mei, promit că voi încerca să vă vizitez curând. ♥

sursa foto: Cristina Evtodii

17 gânduri despre „Jurnal alandala 14 iunie 2014

  1. bafta! nu mai e mult si apoi te relaxezi si te intrebi „incotro?”
    nu te lasa calcata in picioare, dar ai grija ca uneori orgoliul da mult de furca si te face sa ratezi niste sanse

Lasă un răspuns

