Gânduri scrise · Vise Şi Oglinzi

Am nevoie de o promisiune (sau În puii mei)

promisiuneMă tot dau cu capul de pereți. Încerc să mă conving că am făcut ceea ce trebuia.

Dar ce voiai? Să mă arunc ca bezmetica în brațele tale (nu că nu mi-ar fi trecut asta prin cap când am auzit primul sunet pe care l-ai rostit)? Sunt femeie, în puii mei! Am nevoie de o promisiune – și nu neapărat promisiunea unei nopți furtunoase, ci promisiunea (sau mai bine spus „minciuna” sau „iluzia”) unui viitor.

Chiar nu știai că așa vrăjești o femeie? Noi, nu reacționăm la aceiași stimuli ca voi… Noi, vrem cuvinte, vrem cadouri neînsemnate (sau stupide din punctul vostru de vedere), vrem flori… Vrem să ne spuneți mințiți că noi suntem unice… Da, vrem și sex.. dar noi funcționăm altfel. Poate că visăm și noi cine știe ce partide animalice, sado-maso, etc. dar până acolo, trebuie să intervină vrăjeala.

O femeie se cucerește… sau în cazul tău se recucerește!

Poate ți se pare stupid… Poate voi primi tot felul de comentarii prin care să mi se spună că am bătut câmpii în textul ăsta… Dar, să-ți fie clar: data viitoare când bați la ușa mea, trecutule, să vii și cu promisiuni (și flori, dacă nu mai știi care sunt preferatele mele, ai pe cine întreba)- nu spun și de scuze, că amândoi avem niște orgolii imense și ştiu că ți-ar fi greu, și sunt conștientă că nici eu nu sunt fără de greșeală.

Cum vrei să mă întorc la tine, când tu nu-mi promiți nimic? Știu, nu-ți place să îmbârligi (serios???) dar, în puii mei (again) credeam că știi să vrăjești o femeie… mai ales una pe care ai avut-o atâta timp!

Clar, bat câmpii… sau nu… sau da?

14 gânduri despre „Am nevoie de o promisiune (sau În puii mei)

    1. Dar știi cât am plâns Irina pentru că am luat această decizie, mi-am călcat pe inimă… dar e mai bine așa, decât să fiu într-o relație fără viitor în care numai eu investesc sentimente… 😦 Când eram în liceu credeam că la onorabila vârsta de 24 de ani voi fi trecut deja peste chestiile astea sentimentalo-siropoase, dar …

  1. Astfel de decizii sunt mereu dificile si foarte dureroase indiferent de varsta, dar e mai bine asa, caci nu se merita sa iubesti fara sa fii iubita. Si oricum care-i al tau e undeva in lumea asta mare si o sa apara la momentul potrivit. 🙂

Lasă un răspuns

