Gânduri scrise

Timp

Timp ?Oare chiar avem timp pentru toate? … Mai avem timp să ne bucurăm de lucrurile simple? Mai avem timp pentru persoanele importante din viaţa noastră?

De ce timpul se scurge atât de repede?

Am nevoie de timp… pentru toate cele de mai sus și pentru încă câteva. Am nevoie de timp pentru mine și pentru tot ceea ce trebuie + vreau să fac… Dar cea mai mare problemă cu timpul e că el e static, doar noi ne mișcăm. El nu poate crește. Nimeni nu ne poate da timp. Nimeni nu poate face ca ziua să aibă mai mult de 24 de ore, ca o ora să aibă mai mult de 60 de minute, ca un minut sa aibă mai mult de 60 de secunde. – La fel cum nimeni nu poate opri timpul în loc, oricât ar vrea – clipele nu îngheață…

Sau, poate problema e la noi… poate chiar avem timp pentru toate dar am uitat noi cum să îl gestionam. Am inceput să ne umplem viețile cu tot felul de inutilități, cu tot felul de griji încât am uitat că timpul îl putem umple și cu altceva!

2 gânduri despre „Timp

Lasă un răspuns

