Amintiri blogosferice · Jurnal · La plimbare pe străduţă

Despre mine

Eu 32E o zi destul de mohorâtă. Plouă. De la 8 la 11 a fost pană de curent (enervant, nu?)… Nu am chef de nimic, lenea mi s-a impregnat în până în măduva oaselor.

E o zi numai bună de depănat amintiri. Și având în vedere că am lansat o astfel de rubrică, m-am gândit și la cititori mei mai noi care poate nu mă știu atât de bine. Astfel, m-am gândit la articolul Diana vs. Illusion.

Articolul a fost scris în luna decembrie a anului trecut. În el vorbesc despre mine, despre pasiunile mele, persoanele și lucrurile care mă inspiră. Mai vorbesc și despre scris, despre modul în care mă transpun într-o simplă iluzie…

Chiar nu ştiu dacă pot spune mai multe despre mine decât ce am spus acolo. Dar, vă mai pot oferi câteva detalii… tehnice:

  • În prezent am 24 de ani;
  • Am absolvit de curând masterul de Limbi Moderne și Comunicare Internațională, iar în 2012 a absolvit facultatea de Limbi Moderne Aplicate (ambele din cadrul Universității de Stat din Pitești);
  • Locuiesc în Mioveni;
  • Am 1,67 m înălțime… kilograme – nu știu, nu m-au interesat vreodată;
  • Vorbesc 4 limbi străine dintre care 3 fluent (engleză, franceză și spaniolă) cealaltă fiind limba germană;

Hmmm, și parcă tot nu e suficient. Dacă tot mai sunteţi intersaţi, puteţi citi şi un articol mult mai vechi pe care l-am scris – primul articol în care am vorbit despre mine: Very Inspiring Blogger Award sau de ce nu particip la lepse + CATEVA LUCRURI DESPRE MINE PT PRIMA SI ULTIMA OARAs+au schimbat câteva lucruri de atunci, în primul rând: am mai scris despre mine, în al doilea rând am mai participat la câteva lepșe care au avut o temă pe placul meu!

E foarte greu să vorbești despre tine, deși pare ușor – sau poate e doar părerea mea, dar sincer: cum să te rezumi la câteva cuvinte, oricât de bine le-ai stăpâni?

14 gânduri despre „Despre mine

  1. glad to meet you, young lady! 🙂 bravo si felicitari pentru limbile straine studiate si învatate în România… ai facut vreun séjour linguistique în vreo tara un’ se vorbesc?…

    1. Malheureusement, je n’ai pas les ressources financières pour un tel séjour… mais, j’ai parle avec quelques Françaises dans ma vie et j’ai eu un professeur Américain pendant le lycée et un professeur Britannique pendant mes études universitaires …

      1. aha, înteleg… credeam c-ai „prins” vreun an sau un semestru-Erasmus… oricum, ai bazele si daca vei ajunge într-o tara francofona sau anglofona, în câteva luni de practica la fata locului, îti vei ameliora si perfectiona limbile respective… chiar daca accentu’ român va dainui, important e sa comunici, sa dialoghezi si sa stapânesti acele limbi onorabil… eu sunt un paradox: în franceza am accent din est(Alsace-Lorraine) cu intonatie sudica(d-aici!), iar în engleza si ieri am fost întrebata:”are you from Québec?” 🙂

  2. Pingback: 25 de… |

Lasă un răspuns

