Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Cum m-am îndrăgostit de Christian Grey

Keep calm and submit to Christian Grey

(un fel de recenzie la trilogia Cincizeci de umbre)

Da, recunosc… mi-ar plăcea un iubit gen Christian Grey (dar poate fără toate chestiile alea BDSM) chiar dacă e hiper-protector (eu oricum uneori par un copil de 2 ani, iar de împiedicată nu mai zic – deci ar cam fi exact de ce am nevoie) și puțin cam mult autoritar, dar e și romantic, amuzant, inteligent. Ce fată nu ar fi copleșită de un tip ca el?

*

Tocmai am terminat trilogia Cincizeci de umbre (compusă din Cincizeci de umbre ale lui Grey, Cincizeci de umbre întunecate și Cincizeci de umbre descătușate) – recunosc, am avut ceva rețineri deoarece auzisem comentarii diferite referitoare la ea și nu știam sigur dacă o să îmi placă… Dar am devorat-o la propriu… M-a încântat de la primul paragraf până la ultimul – și chiar aș fi vrut să mai continue… Toate cele 3 cărți sunt încărcate de erotism (poate un pic cam prea mult sau prea dur pentru unii) dar și de romantism, amuzament + un strop de acțiune și suspans.

Cel mai mult m-au înduioșat amintirile legate de copilăria timpurie alui Christian când trăia alături de mama sa naturală, dar și momentele romantice pe care le trăiesc cei doi.

În primul volum ne sunt prezentați Ana și Christian – 2 persoane complet diferite: ea nesigură pe ea, cu o situație financiară inferioare celei a lui Christian, virgină, etc. – el încrezător datorită puterii pe care o deține (dar totuși bântuit de tot felul de umbre), șarmant și cu un stil de viață mai aparte. Evident, între cei doi se naște o atracție deosebită împotriva căreia nu pot lupta. Vor încerca să își dea o șansă doar pentru a realiza cât sunt de diferiți.

În partea a 2-a a trilogiei, cei doi încearcă să aibă o relație normală și chiar reușesc în ciuda unor noi obstacole precum o fostă supusă de-a lui Christian care suferă o de tulburare psihică, mania lui Christian pentru control și insistențele Anei de a face lucrurile cum vrea ea – spre exasperarea lui.

În ultima parte cei doi se căsătoresc, însă mai au de trecut obstacole: problemele din trecut ale lui Christian, fostul șef al Anei care dorește să se răzbune, teama ei că lui îi lipește vechiul stil de viață, etc. Dar totul e bine când se termină cu bine!

Știți că nu îmi place să dezvălui prea multe despre o carte – citiți-le voi, merită (asta și dacă puteți suporta să citiți anumite pasaje erotice explicite)!

La anul va apărea și un film (prima parte din 3) pe care abia aștept să îl văd chiar dacă am citit că s-au tăiat anumite scene mai erotice – dar mereu se întâmplă asta în filmele făcute după cărți, nu doar în cazul celei de față. Chiar dacă ştiu ce se va întâmpla … și urăsc asta (de-aia nu am citit eu Harry Potter) cred că e o poveste foarte frumoasă iar Christian Grey va fi interpretat de Jamie Dornan care e o bunăciune (cum altfel; click pe nume pentru o poză)!!!!

9 gânduri despre „Cum m-am îndrăgostit de Christian Grey

  1. sa stii ca si mie mi-a placut trilogia asa ca te inteleg
    nu stiu daca ti-ar place cu adevarat sa ai un iubit/sot autoritar si o zic din experienta
    sotul meu are tendinta (chiar si acum dupa 15 ani de cand suntem impreuna – ne-am imprietenit cand eram studenti) sa ma protejeze si sa „aibe el grija de tot” desi nu am aratat vreodata semne de slabiciune ori de fite
    dar asa sunt unii barbati: au tendinta sa detina controlul crezand ca astfel e mai bine
    nu neg ca uneori e asa bine sa lasi pe altcineva sa preia fraiele incat te poti relaxa si tu un pic si asta o zic prin prisma unor experiente grele
    oricum, una peste alta, nu e rau de trait cu un astfel de om , dimpotriva as zice 😀

Lasă un răspuns

