Obsesie · Poveştile mele

Obsesie – 3. Bântuită

citind bântuită

Conducea. Era tăcut. Orice îl întrebam, îmi răspundea monosilabic, în cel mai bun caz. Înțelesesem tot. Îl priveam pentru ultima oară… M-a lăsat în fața scării. Nu mi-a spus nimic, dar era vizibil afectat. Ochii lui negrii emanau o lumina trista, și nervoasă în același timp.

….

Și de atunci nu l-am mai vazut. Au trecut 6 ani. Știu că s-a căsătorit cu ea weekend-ul următor escapadei noastre. Mai știu că nu o iubește, mi-a spus de multe ori asta. Nu mă iubește nici pe mine. Pentru el femeile sunt doar surse de inspirație pentru poveștile pe care le scrie, iar ea… ea e finanțatoarea… și cam atât…

Stau întinsă pe pat și-i citesc ultimul roman. De ce o fac? Nu știu? Sunt cam sado-maso… nu îmi e de ajuns că sunt bântuită de fantasma lui… Nu îmi e de ajuns că încă îi mai simt mângâierile, și mușcăturile acelea plasate strategic. Nu îmi e de ajuns că îmi apare în toate visele. Nu îmi e de ajuns că mă gândesc la el de fiecare dată când fac dragoste… ba nu sex… cu Albert. Nu îmi e de ajuns că îl caut în toți bărbații pe care îi vad pe stradă… Nu… clar nu îmi e!

Am nevoie de cuvintele lui… am nevoie de poveștile lui în care, episodic, apar și eu. Nici nu mi-e greu să mă recunosc, în fond mi-a schimbat doar numele… poate că și eu îl bântui pe el… Mă bucur – o merita cu vârf și îndesat!

Oare voi putea fi vreodată fericită pe deplin cu Albert? Oare boala asta ce se numește Adrian își va găsi leacul? Oare el s-o gândi la mine nu doar atunci când se inspiră pentru a mai scrie câte ceva? Cum să exorcizez demonul ăsta?

≈ Va urma≈

11 gânduri despre „Obsesie – 3. Bântuită

      1. Mergem peste el să îl punem puţin la respect? Păi până când? Mi-a stricat tot cheful după ce m-am perpelit aci citind de cum se uita luna la „voi” când… vorba aia. Şi acu mă lasă aşa…?

  1. Nici nu stiu daca sa o invidiem pe tipa care a pus mana pe el, sau sa ii plangem de mila ca are asa ceva la casa :))

Lasă un răspuns

