Obsesie · Poveştile mele

Obsesie – 7.Înghețata

 înghețata

Port o rochie verde-smarald până la genunchi, vaporoasă. Am părul prins în coc și sunt machiată discret: rimel, creion de ochi verde, ruj Chic Nude. În picioare port niște sandale în nuanța nude cu talpă ortopedică cu niște fluturași la încheietoare. Pășesc încrezătoare spre parc.

El e deja la locul stabilit. Poarta niște blugi închiși la culoare și un tricou polo turcoaz. Iar am senzația aia … picioarele nu îmi mai răspund… sper să nu cad.

– Bună, eu sunt Adrian! Îmi spune el întinzându-mi mâna… deci jucam jocul ăsta, da? Ei bine, mă bag!
– Bună… Delia!
– Prietenul nostru comun, care întâmplator e și tizul meu mi-a spus că îți place înghețata de mașina din colț. Îmi spune el zâmbind iar eu chicotesc.

Mergem până la mașina de înghețată. Nu ne spunem nimic. Doar ne uităm unul la altul și zâmbim.

Îmi mănânc înghețata încet și îl privesc. E atât de frumos… parcă mai frumos decât înainte, poartă brățară pe care i-am dăruit-o de ziua lui, acum câțiva ani… ori a purtat-o mereu ori și-a pus-o intenționat.

– Ce te uiți la înghețata mea? Tu ți-ai terminat-o!
– Mă gândeam că poate îmi dai tu o guriță!
– Nu!

Mănânc în continuare și dintr-o data, el mă sărută! O Doamne… sărutul lui. Zbor pe undeva și mă opresc pe un norișor pufos…

12 gânduri despre „Obsesie – 7.Înghețata

Lasă un răspuns

