Obsesie · Poveştile mele

Obsesie – 8.Dimineața

dimineațaAlarma sună. Enervată o opresc… atunci realizez că e cineva lângă mine… nu e Albert e… Adrian și e încolăcit în jurul meu. Brusc, îmi amintesc de noaptea trecută: înghețata, plimbarea, declarațiile, sărutările lui, mângâierile, senzația aceea de fericire imensă, pasiunea căreia i-am căzut pradă… Se trezeste și el.

– Buna dimineața frumoaso!
– ‘neața! Cum ai dormit?
– Foarte bine!
– Cât de bine?
– Cel mai bine!
– Serios?
– Da! Tu cum ai dormit?
– Hmmm, dragul meu te anunț cu regret că de când nu am mai dormit impregna ai inceput să sforăi!
– Cum adică sforăi?
– Serios! Ii spun eu răzând… Uite așa și încep să imit un sforăit …
–  Faci mișto de mine!
– Nu fac! Râd
– Da sigur… uite cum râzi… hai ca te fac eu acum să râzi.

Se pune peste mine și începe să mă gâdile. Urăsc să fiu gâdilată. Sunt una din acele persoane cu un ras strident… să zicem și când sunt gâdilată râd de mă doare burta, mă înroșesc, mi se face rău…

– Nu gata… gata!
– Nu! așa îți trebuie fiindcă râzi de mine!
– Gaaaaaaaaa…ttaaaaa…

Se oprește. Mă sărută. Începe să își plimbe mâinile pe corpul meu… de sus în jos, într-un mod chinuitor de lent, dar plăcut. Sunt neputincioasă în fața lui, dar nici nu vreau să opun rezistență: de asta aveam nevoie… de senzația asta de împlinire… Nimeni nu îmi cunoaște corpul cum îl cunoaște el, nimeni nu îl face sa tresară cum îl face el… E sublim. Parcă m-am trezit dintr-un somn adânc. Simt tot! Îmi înfig unghiile în spatele său puternic pentru că simt nevoia unui punct de sprijin apoi… vine momentul acela eliberator…

Asta da dimineață…

10 gânduri despre „Obsesie – 8.Dimineața

    1. Eh, nu am vrut eu sa fie prea în detaliu (uneori îmi place să vă las pe voi să vă imaginaţi):)) dar la sugestia cititorilor cine știe, încă mai am de scris la această poveste

Lasă un răspuns

