Obsesie · Poveştile mele

Obsesie – 10.Proză

sexy girl reading

Anii s-au scurs parcă prea rapid. De la voluptatea începutului și până acum îmi pare o cale atât de lungă. Nu știu cum, nu știu când, unde… în ce punct viața mea cu Adrian… viața noastră… s-a transformat într-o proză monotonă, genul acela de roman pe l-ai abandona imediat după primele 2 pagini pentru că nu se întâmplă nimic interesant…

Totul e parcă plat, nu e cum îmi imaginasem… Eu mă duc la muncă, apoi vin acasă fac curat, gătesc, el e toată ziua cufundat în scris. Nu îmi mai spune că îl inspir. De fapt, parcă am devenit invizibilă pentru el.

Adesea mă tem că mă înșală. Suspectez mai multe persoane. El îmi spune că exagerez. Așa o fi… sau nu. Eu vreau doar să fim ca la început. El nu știu ce vrea, dacă mă mai vrea.

Azi fac 30 de ani și sunt singură. Adrian e în Franța unde va primi nu-știu-ce premiu. Nici măcar un mesaj nu mi-a dat. Mi-e dor de el, chiar și de acest el absent din ultimii ani… tot îl iubesc. Mi-am luat primul său roman și îl recitesc, oare a câta oară?

Sună telefonul… În sfârșit și-a amintit și de mine!

≈ Va urma ≈

4 gânduri despre „Obsesie – 10.Proză

Lasă un răspuns

