Obsesie · Poveştile mele

Obsesie – 14.Femeia perfectă

725b6-6

„Femeia perfectă

articol de Adrian Negoescu

De-a lungul timpului am tot auzit că perfecțiunea nu există și, cu toate acestea de multe ori am fost întrebat cum arată femeia perfectă.

E adevărat că am cunoscut multe femei îndeaproape, milimetric chiar… atât trupește cât și sufletește. Aș putea compune, deci, fără probleme un portret colaj al femeii perfecte, decupând de la fiecare câte ceva… Dar ce rost ar avea?

Pentru mine, există perfecțiune. Cel puțin atunci când vine vorba de subiectul femei. Perfecțiunea femeiască, pentru mine are corp, față, zâmbet, ochi, voce, parfum, obiceiuri care îmi plac și obiceiuri care mă scot din sărite.

Femeia această a fost lângă mine tot timpul … și este lângă mine, chiar dacă uneori nu fizic. Mereu m-a sprijinit, mereu m-a încurajat – chiar din prima clipă în care ne-am cunoscut, eu am încercat să o agăț cu o replică siropoasă legată de ochii ei mari, profunzi, negrii care mă bântuie în fiecare noapte – „Hei,ar trebui să te faci poet sau așa ceva!” mi-a spus ea… Asta m-a uimit, eu mă așteptam la o palmă sau ceva de genul…

Dar să lăsăm amintirile pentru clipa în care îmi voi scrie autobiografia și să revenim la portretul femeii perfecte pe care încercam să vi-l conturez. Femeia perfectă, are și mici imperfecțiuni care în ochii mei, însă, o fac și mai perfectă… altfel cred că m-ar plictisi teribil.

Ea e mereu lângă mine. Ea mă sprijină, după cum am mai spus. Ea îmi arată unde am greșit. În ea îmi găsesc refugiul. Ea mă așteaptă, chiar dacă uneori sunt un tâmpit/nenorocit/imbecil/etc. Și cel mai important: ea mă iubește așa cum sunt eu… eu cel real nu cel pe care îl vedeți în reviste și la TV, nu cel pe care îl citiți acum.

Cred că pentru fiecare bărbat există o femeie perfectă doar a lui și pentru fiecare femeie există un bărbat perfect doar pentru ea. Chiar dacă respectivii au anumite defecte… și noi le avem pe ale noastre. Însă, eu nu cred că a avea defecte este egal cu a fi imperfect, dimpotrivă…

Wow… cred că ăsta a fost cel mai siropos articol pe care l-am scris vreodată. Dar ăsta e adevărul: pentru mine, femeia perfectă chiar există – e muza mea, soția mea.”

O Doamne, chiar a scris asta? Nu îmi vine să cred. Ce frumos! Acum mi-e și mai dor de el… Dar cum să nu îl adori? Cum? Uite d-asta am vrut eu un scriitor, să mă ridice în slăvi, atât în public, cât și în particular… Măcar știu că totul va fi bine când se va întoarce.

Interfonul sună.

– Da!
– Eu, sunt, dă-mi drumul!

≈ Va urma ≈


NOTĂ
Pentru cei mai nerăbdători din fire, episodul de mâine va apărea din păcate pe seară.

17 gânduri despre „Obsesie – 14.Femeia perfectă

  1. O da, deci acum stiu de ce aveam emotii pentru ziua de azi, m-ai tinut in suspans. Bravo Adrian ! 😀

    Imi place, Diana! ❤
    Felicitari. Te pup !

    1. Mersi mult Denisa ❤ sper că îţi va plăcea şi sezonul 2 care va apărea din 11 (va fi o supriză pentru voi, nu cred că se aşteaptă nimeni la ce va fi… deci sper să prindă 😀 )

  2. Nu mai minti. In viata reala e alftel. Tu nu esti asa. Nici macar eu. Intrebarea e… pe cine minti si de ce? De ce vrei sa pari ceea ce nu esti? Si care e scopul?

    1. Daca nu stii sa faci diferenta intre literatura si realitate, ar fi bine sa dormi , doar tu esti „regele„ si in general, regii dorm.. , nu citesc bloguri :))

Lasă un răspuns

