Obsesie · Poveştile mele

Obsesie – 15.Fericire

cup0023185-couple-on-wooden-floor

Îl aștept cu ușa deschisă. Parcă nu mai urcă odată cele 4 etaje. Inima îmi bate cu putere. Nerăbdarea mă ucide.  Articolul m-a mai relaxat puțin, însă, tot mi-e teamă un pic. Inima mea a luat-o la galop. Iată-l și pe el, superb ca de obicei. Îmi zâmbește.

– Mă ajuți și pe mine cu bagajul ăsta?
– Da, sigur! Îi iau o valiză… Dar ai venit mai devreme decât mi-ai spus…
– Ce, vrei să plec?
– Nu, nu vreau să pleci, nu mai vreau să pleci niciodată!
– Mă gândeam eu. Se așează pe scaun, mă privește, ochii îi sclipesc de fericire parcă… Adevărul e că în ultimii 2 ani am fost un prost…
– Și eu o proastă!
– Dar e bine că ne-am trezit acum, că nu am ajuns să ne distrugem complet… să ajungem la cine știe ce punct extrem… Eu nu îmi văd viața fără tine.
– Nici eu.

M-am pus în fața lui. I-am pus mâinile pe genunchi și l-am sărutat. El și-a înfipt mâna în părul meu. Apoi nu mai știu, totul a devenit un amalgam de senzații. Parcă depășisem planul fizic… Întotdeauna mi-a fost greu să descriu ceea ce simt atunci când facem dragoste, e ceva sublim, perfect… Ca prin vis parcă îi simțeam mâinile frământându-mi corpul și gustul acela nedefinit al sărutărilor lui…

*

Stăm întinși pe covorul din bucătărie. Eu îmi sprijin capul pe pieptul lui. Inima îi bate cu putere, dar e un ritm atât de divin, de liniștitor…

– Totuși ne mai lipsește ceva, nu crezi?
– Ce?
– Tu ce crezi? Ce ai mai vrea?
– Un bebe!
– Păi și atunci?

≈ Sfârșit sau… nu, unele povești se pot scrie la infinit, însă e momentul să ne luăm rămas bun de la Delia și Adrian… de acum încolo, ne putem imagina toți ce se va întâmpla cu viața lor, câtă fericire va încăpea în ea!
Dar, așteptați:  din 11 august revin cu sezonul 2 care va fi exact lucrul la care nu vă trece prin minte (probabil)

8 gânduri despre „Obsesie – 15.Fericire

Lasă un răspuns

