Jurnal

Hipergrafie (jurnal)

what to write?

Săptămâna asta sau mai bine spus Săptămânile astea (fiindcă nu am mai scris de mult în jurnal) au fost pline. Am avut un chef nebun de scris (asta se numește hipergrafie, dar la mine sunt excluse – sper și cred – conotațiile negative ale cuvântului pe care le puteți găsi aici). Dar ce să fac dacă nu-mi dau pace cuvintele? Și cred că ați observat și pe blog, și sunt tare fericită că povestea Obsesie a avut atâta succes, cred că asta m-a determinat să mă apuc și de sezonul 2 (al cărui conținut e secret… în parte și pentru mine pentru că mai am puțin de lucru la el – din acest motiv, dar și din altele m-am gândit ca săptămâna viitoare să organizez o săptămână tematică dedicată cărților – un subiect despre care mi-e ușor să vorbesc – astfel nu voi abandona nici blogul, dar voi avea timp să și termin povestea!). Și pe lângă asta am mai tot scris, am materiale cel puțin pentru toată luna august! Acum sunt mai liniștită, dar cred că în curând vor reveni cuvintele să mă bântuie.

Pe lângă acest chef nebun, mai am și o speranță că mă vor angaja undeva unde chiar îmi place, dacă așa va fi vă voi anunța , dar să-mi țineți pumnii!

Astăzi e sâmbătă, a doua zi din august – ultima lună de vară (din păcate).

Afară e nașpa, cam înnorat – m-am săturat de ploi.

În casă și în bucătărie plictiseală mare.

În suflet e liniște, oarecum…

Mă gândesc numai la jobul de care v-am spus mai sus, aș fi tare fericită dacă l-aș primi!

Ascult RBD – Rebelde pentru că m-a apucat nostalgia, mi-e dor de adolescență iar RBD a fost trupa care mi-a marcat adolescența! 

Citesc bloguri… rubrica Un Blogger pe Zi nu se scrie singură – și uite cum ajungem iar la scris, însă mi-e tare dragă rubrica aia prin intermediul ei le pot prezenta tuturor oameni minunați pe care și eu la rândul meu îi descopăr în blogosferă.

Am învățat să am răbdare, să mă rog, să cred că zicala „ce-i al tău e pus de-o parte” chiar e adevărată!

Sunt recunoscătoare pentru tot ce mi s-a întâmplat… altfel nu aș mai fi fost eu și poate că acum nu vă scriam aici…

Îmi doresc – ca de obicei, pace, liniște, iubire, sănătate…

Și asta a cam fost tot pe ziua de azi, vă las, mă duc să îmi manifest hipergrafia și în cadrul rubricii mele de pe eBloguri!

Să aveți un weekend nemaipomenit dragii mei!

18 gânduri despre „Hipergrafie (jurnal)

  1. A fost suficient sa vorbim o singura zi la telefon ca sa intuiesc acest articol. In legatura cu job-ul meu, stii deja ca pumnii mei sunt stea si cand mă gândesc la tine.te pup

  2. Of, Rebelde… Şi perioada mea de adolescenţă a fost plină de ei, de piesele lor şi de serial. Chiar aseară mă gândeam la cât de tare mi-a plăcut serialul şi cât de bine mi-a prins atunci. Mă-ntorc cu drag să îi ascult, atunci când mi se face dor.

Lasă un răspuns

