Obsesie · Poveştile mele

Obsesie – 17. Prizonier

prizonier

Și da… m-am legat la cap. Mai mult din obligație… din datorie. Taică-so m-a ajutat foarte mult… Nu nu puteam să mă despart de ea. Și până la urmă… nici ea nu mă iubește, sunt doar un capriciu al unei fete bogate… deci nu îi fac vreun rău. E ca un fel de contract reciproc avantajos: eu mă căsătoresc cu fiica, taică-so continuă să mă sprijine în carieră.

*

Anii ăștia au trecut parcă prea greu. Nu știu cum de am fost atât de prost în tinerețea mea. Puteam să mă chinui mai mult, ca alți colegi. Puteam să am lângă mine pe altcineva… dar am ales calea ușoară. E drept, am ajuns departe cu ajutorul socrului, dar și prin munca mea… prin talentul meu. Căsnicia asta mă sufocă. La început m-am tot mințit că o voi suporta pe Carmen, deși știam de mulți ani că noi doi pur și simplu nu avem nimic în comun…

Mă simt prizonier…

*

Carmen e din ce în ce mai nesuferită. Nu îmi înțelege munca. Nu îmi înțelege pasiunile. Mă simt tot mai singur. Scriu de zor – ăsta e refugiul meu. Lucrez la un roman nou… primul a avut atâta succes, nici nu mă așteptam la așa ceva… nici nu visam atâta succes. Tot mai des mă gândesc că nu am gândit bine lucrurile…

*

Scotocesc prin calculator. Sunt tare plictisit. Carmen nu știu ce tot aberează. Am dat de un fișier cu poze… Delia… ah, Delia mea. Delia muza mea. Delia mea cu ochi căprui și păr negru ondulat… Delia cea care mi-a intrat în piele, în suflet… Pe care o visez obsesiv în fiecare noapte. Oare ce o mai face ea?

*

– Știi ceva? Relația asta nu mai merge!
– Mmm da!
– Uită-te la mine măcar…
– Mă uit. Unde vrei să ajungi cu asta?
– Nu vezi că nu mai merge. Tu nu mă bagi deloc în seamă. Nici măcar nu ai observat că m-am tuns!

*

Wow, în sfârșit a acceptat divorțul! În sfârșit pot respira și eu! Mă simt atât de ușurat… parcă întinerit… Și acum? Delia… Delia mi-a rămas în minte atâta timp, trebuie să aflu ce mai e cu ea!

≈ Va urma ≈

2 gânduri despre „Obsesie – 17. Prizonier

    1. Nu, acum am reluat povestea din perspectiva lui Adrian. Dacă ne întoarcem în primele capitole povestite din perspectiva Deliei, şi ea avea o relaţie cu un tip pe nume Albert dar care s-a sfârşit

Lasă un răspuns

