Obsesie · Poveştile mele

Obsesie – 20. Dor

Sentimente confuze ?

[…]Mi-e teribil de dor de ea. Și știu că și ei e dor de mine… Dar nu puteam permite să ne distrugem parcă la infinit. Acum aș lua-o în brațe, aș săruta-o nebunește, aș face dragoste cu ea ca un disperat.

Acum știu unde am greșit. În parte, e și vina mea. Am uitat să mai vorbim, să mai fim noi. Ne-am prins cu problemele noastre… de aceea am devenit doar o căsnicie banală, când niciunul dintre noi nu voia așa ceva pentru că am avut așa ceva înainte (cu acte sau nu).

– Hei, mai ai de gând sa visezi mult cu ochii deschiși?
– Nu… scuze, mă gândeam.
– La Delia?
– Da!
– Știi, erați tare frumoși voi doi împreună… păreați că vă iubiți atât de mult… nu ştiu cum de ați ajuns aici…
– Nici eu Eliza, nici eu!  mi-e dor de ea… Și mi-e dor de ea de mor!
– Atunci, ce mai cauți în Germania?
– Nu știu.
– Păi, nu vreau să pară că te gonesc. Știi că mi-ești drag, ești un prieten tare bun de-al lui Dan, te admir mult ca scriitor, dar…
– Dar…
– Locul tău nu e în Berlin.
– Știu…
– Păi atunci? Hai, du-te! Şi de data asta să faceți lucrurile cum trebuie să nu vă mai împotmoliți la jumătate!
– Așa o să fac!

 

*

[…] Stăm întinși pe podeaua din bucătărie. Sunt extenuat cum nu am mai fost de mult… dar mă simt de parcă m-am regăsit… de parcă ne-am regăsit! Delia îmi dăruiește unul din zâmbetele ei mortale… Da, încă mai vreau să îmbătrânesc lângă ea și să avem o familie mare!

 

≈ Va urma ≈

Lasă un răspuns

